Mimo zakona, tržišta i očiju javnosti
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi ljudi shvatili šta je istina a šta nije, oni moraju da budu medijski pismeni. A medijska pismenost je ovog trenutka na najnižem nivou od kada se to postavilo kao pitanje
Branko Brkić je devedesetih godina otišao u Južnu Afriku i tamo je, kao čovek iz Srbije, osnovao list koji je postao jedan od najuticajnijih medija u čitavoj Južnoj Africi. Prvi časopis na kom je radio bio je časopis Nacionalnih parkova Južne Afrike, gde je, kako kaže, greškom postao urednik. Nakon toga je osnovao Brainstorm magazin 2001. godine, a zatim Maverik magazin, pa Empire magazin i onda, kada je 2008. godine to sve propalo u svetskoj krizi, 2009. godine počeo je sa radom Dejli maverik (Daily Maverick).
„Počeo sam ga, da budem iskren, zato što sam morao, pošto nisam mogao da više idem u štampu, koja je moj omiljeni medij. Onlajn je u to vreme bio očito budućnost. Socijalni mediji su bili drugačija sila u to vreme – jer nisu bili sila, bili su pomoć nama izdavačima. Naš biznis model je bio da ćemo moći da prodajemo oglase koji će preći sa štampe na onlajn. To se sve izjalovilo, a situacija u Južnoj Africi je krenula od relativno dobre u jako lošu“, priča Brkić u intervjuu za Novu ekonomiju.
Tako je Dejli maverik, koji je trebalo da bude poslovna publikacija, postao „mejnstrim“ publikacija i na kraju imao veliku ulogu u južnoafričkoj realnosti.
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Ukupna vrednost planiranih projekata je zastrašujućih 21,07 milijardi evra...
Srbija Vesti iz izdanja biznis
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
Održivost Vesti iz izdanja bankarstvo
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE