Kompanija Forma Ideale već gotovo tri decenije doprinosi rastu drvne industrije i pravi je pokretač razvoja u Šumadijskom okrugu. Proizvodi koji su proizvedeni u Srbiji direktno se iz Kragujevca plasiraju na četiri kontinenta, a u odnosu na kompletnu proizvodnju, Forma Ideale gotovo 80 odsto plasira kroz izvoz
Podaci Privredne komore Srbije pokazuju da je proizvodnja nameštaja u našoj zemlji u prva četiri meseca ove godine smanjena za 8,3 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, dok je izvoz nameštaja od drveta u ovom periodu iznosio 121 milion dolara i povećan je u odnosu na prošlogodišnji za 8,3 odsto. Izvoz nameštaja od drveta je tri puta veći od uvoza ovih proizvoda.
I pored svih izazova sa kojima se suočava i spoljnih faktora koji utiču na različite segmente poslovanja kompanija, drvna industrija u našoj zemlji predstavlja i dalje jedan od osnovnih oslonaca razvoja privrede.
Kompanija Forma Ideale već gotovo tri decenije doprinosi rastu drvne industrije i pravi je pokretač razvoja u Šumadijskom okrugu. Proizvodi koji su proizvedeni u Srbiji direktno se iz Kragujevca plasiraju na četiri kontinenta, a u odnosu na kompletnu proizvodnju Forma Ideale gotovo 80 odsto plasira kroz izvoz. Ove brojke potvrđuju i značajan udeo koji ova kompanija ima u izvozu proizvoda od nameštaja.
„Vremena su izazovna i dodatno nas obavezuju da sve kapacitete usmerimo ka tome da proizvodnja pločastog nameštaja ide u skladu sa planovima, kao i da se održi visok kvalitet i širok asortiman. U našoj fabrici godišnje se proizvede više od 800 različitih artikala gotovih proizvoda, koji se osmišljavaju u Kragujevcu, u sektoru za projektovanje i razvoj, a izrađuju od materijala renomiranih domaćih i svetskih proizvođača”, kaže Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale.
Od 1.700 zaposlenih, oko 500 radnika svakodnevno vodi računa o tome da se svi novi zadaci u pogledu razvijanja i unapređivanja asortimana sprovedu, kako direktno u proizvodnim halama, tako i u segmentu projektovanja, operativne pripreme, proizvodne logistike i održavanja.
Kvalitet proizvoda je primaran, a potrebe su različite u odnosu na tržišta na koja se plasiraju. Najefikasniji način da se ispita tržište, ali i da se otvore novi poslovni kontakti, jesu sajmovi, kroz koje se i dodatno potvrđuje konkurentnost i ispunjavanje najviših kriterijuma zahtevnih klijenata.
Forma Ideale tradicionalno je predstavila nov asortiman na najvećem sajmu nameštaja na svetu, u Kelnu, dok su do kraja godine predviđena učešća na još dva prestižna međunarodna sajma – GIGA u Austriji i M.O.W. u Nemačkoj.
„Sajmovi predstavljaju odličnu priliku da se predstavite sa svim novinama, da proširite tržišta na kojima se pojavljujete, ali ono što je izuzetno bitno jeste da pokažete sinergiju između komercijalnog asortimana, konkurentnih cena i da imate dovoljno kapaciteta da sve iznesete.
Pažljivo planiranje i realizacija željenog samo je potvrda strateškog pristupa koji imamo i želje da paralelno radimo na više strana – da na srpskom tržištu i dalje budemo najveći proizvođač nameštaja, sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, kao i da na međunarodnoj sceni pokažemo da zasluženo možemo i dalje da budemo u društvu najvećih proizvođača nameštaja na svetu“, zaključio je Ružesković.
Forma Ideale kontinuirano proširuje asortiman i vodi računa o postojanosti kvaliteta i obezbeđivanju visoke produktivnosti i to je način da se odgovori na sve zahteve različitih tržišta bez obzira na sve okolnosti.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok