U trci za što zanimljivijim gedžetima, zasad vodi kompanija Facebook. Oni su lansirali pametne naočare, a u saradnji sa Ray Ban-om, potrudili su se da izgledaju moderno ili klasično. Izbegli su zamku u koju je lani upao Google sa svojim, mnogi su tada rekli, štreberskim izgledom naočara koje je malo ko želeo da kupi, kako se ispostavilo.
Linija pametnih naočara Ray Ban Stories izgleda sasvim prepoznatljivo za taj brend, osim što su u uglovima smestili mikrokamere koje na jedan dodir korisnika kreću da snimaju sve ono što je u vidokrugu onoga ko ih nosi.
Pored prateće aplikacije za ovaj gedžet, Facebook je razvio i moćne kamere sa stabilizatorom, tako da snimci izgledaju bolje i kvalitetnije. Naočari su konektovane sa telefonom, pa se mogu koristiti i za slanje poruka i razgovor. Zvučnici omogućavaju slušanje muzike.
Led diode koje su dodali sa strane, svetle onda kada korisnik snima. Cena naočara trenutno iznosi 299 dolara.
TikTok opet izdominirao
Da, poslednjih meseci u app supermarketima dominira kineska društvena mreža TikTok. I u prethodnom broju pisali smo o tome zašto je ova aplikacija najpopularnija na svetu, a u ovom ćemo reći samo da je video ne budućnost, već sadašnjost. TikTok nudi mnogo načina, filtera, dodataka koje kreativno možete upotrebiti za vaše videe. I sve se može reći za 15, 30 ili najviše 180 sekundi.
Samo tokom avgusta 2021. TikTok aplikaciju instaliralo je 66 miliona ljudi. Najviše i dalje u Kini (15%), a potom u Sjedinjenim Američkim Državama (10%). Zanimljivo je da je na Google play prodavnici TikTok zauzeo (tek) treće mesto. Na prvom je Instagram, dok su korisnici skidali više i Facebook nego TikTok, piše SensorTower platforma.
Zvučnik (sve) popularniji od torbice
Nije samo ženska torba prepoznatljivi proizvod dizajnerske kompanije Luj Viton (Louis Vuitton). Od ovog leta, svetski poznat brend može se pohvaliti i svojom linijom hi-tech gedžeta. U pitanju je svetleći bežični zvučnik i to nije prvi put da u svoju liniju proizvoda uvrste ovakav aksesoar.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs