Vesti iz izdanja

30.10.2021. 20:15

Autor: Dimitrije Gašić

Fotelja u kojoj nema dremanja

Trendovi

Finska kompanija Flexound pulse lansirala je na tržište prvu stolicu za potpuni doživljaj filma. 

Kako bi užitak bio potpun, nisu dovoljne samo 4D naočari za gledanje filma. To su shvatili čelni ljudi kompanije za inovacije iz Finske i kreirali stolicu u kojoj imate osećaj dodira. Zahvaljujući specijalnim zvučnicima koji emituju koncentrisani zvuk na onoga ko u njoj sedi, stvara se osećaj dodira koji dočarava gledanje filma. Gledalac će moći, zahvaljujući posebno razvijenom zvučnom sistemu, da oseti dodir na svojoj koži frekvencija do 1.000 herca. 

Na ovaj način, stvara se potpuni doživljaj gledanja filma, naročito tokom emitovanja horora, pa će efekat dodira kod publike stvarati neverovatan osećaj, kažu u ovoj kompaniji. Zamislite da tokom neke horor strašne scene osetite dodir na svojoj koži? Da se naježiš. 

Publika će moći da u potpunosti uživa i u, recimo, Marvelovim ostvarenjima, čiji specijalni efekti tada u potpunosti dolaze do izražaja.

Cena ovog super cool gedžeta još uvek je nepoznata, s obzirom na to da je ceo koncept dostupan trenutno samo bioskopima. Pitanje je vremena kada će ljubitelji novih tehnologija ovakvu fotelju imati u svojim domovima. 

Kreirale aplikaciju i olakšale život đacima i studentima

Studentkinje master studija Marijana Jovanović iz Kruševca i Jana Antić iz Pirota, zajedno su pokrenule digitalnu platformu EasyPass.rs, koja studentima olakšava zakazivanje privatnih časova.

Jedinstvena je baza profesora i nastavnika koji nude svoje usluge, a namenjena je ne samo studentima, već i đacima u osnovnim i srednjim školama.

Aplikacija nudi više kategorija iz različitih edukativnih oblasti poput jezika, matematike, informatike i ostalih predmeta koji se pohađaju tokom osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja. 

EasyPass nije namenjena samo studentima i đacima, već i profesorima koji, nakon jednostavne registracije, mogu da pruže svoje usluge i tako dodatno zarade. 

Grad Beč otvorio profil na OnlyFans-u

Turistička organizacija Beča otvorila je nalog na društvenoj mreži za deljenje foto i video sadržaja OnlyFans.

Cilj akcije „Vienna strips on OnlyFans“ (Beč se skida za OnlyFans) je da predstave umetnička dela koja su zbog golotinje klasifikovana kao pornografija i obrisana na etabliranim društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram.

Pretplatnici kanala mogu da pogledaju dela iz bečkih muzeja, od Vilendorfske Venere u Prirodnjačkom muzeju, do fotografija vizuelne umetnice Vali Eksport u Albertini, da dobiju ulaznice za muzeje koji učestvuju u akciji, ili Vienna City Card koja obezbeđuje različite vrste popusta u austrijskoj prestonici. U akciji učestvuju muzeji Leopold, Albertina, Prirodnjački i Muzej istorije umetnosti. 

Digitalna kampanja koju je Turistička organizacija Beča planirala na mrežama Tviter i Instagram nije mogla da se sprovede, zato što su video-snimci na kojima su nagi delovi tela bili prekriveni klasifikovani kao „nepogodni za maloletne“, „zabava za odrasle“ ili „pornografski“.

Direktno linkovanje na mrežu OnlyFans takođe nije odobreno. Tviter je odbio sve najave za akciju zbog povezanosti sa OnlyFans, Fejsbuk i Instagram su dozvolili najavu sa Vilendorfskom Venerom i jednom Modiljanijevom slikom, dok su dela Šilea i Rubensa u najavama odbijena kao „previše naga“ i „zabava za odrasle“.

OnlyFans je aplikacija nastala u Velikoj Britaniji 2016. godine, a njen tvorac je Tim Stokli. Korisnici koji plasiraju sadržaj u vidu fotografija i videa mogu da zarađuju od pregleda istih, a aplikacija je poslednjih godina sve popularnija među seksualnim radnicima koji kače i prodaju pretplatu na svoj  pornografski sadržaj. 

Nova pomoć Instagrama za marketing stručnjake

Instagram ne prestaje da unapređuje opcije za sve precizniju analitiku korisničkih profila. Ovog puta, unapredio je opciju „insights“ i omogućio administratorima kreativnih i poslovnih profila uvid u to ko gleda njihove objave – bez obzira na to da li prate profil, kao i doseg objavljenog sadržaja.

Instagram smatra da će novi podaci olakšati digitalnim marketarima da imaju uvid u to koja je njihova publika, koji sadržaj dobro prolazi, a šta publiku manje interesuje.

Opcija „Accounts engaged“ omogućava uvid u ukupan broj naloga koji su stupili u interakciju sa vašim sadržajem. Do sada se analitika bazirala isključivo na pratiocima, a od sada će biti uključeni svi do kojih je sadržaj stigao, bez obzira na to da li prate stranicu. Opcija „Engaged audience“ pruža uvid u demografske podatke – u kojim gradovima žive, uzrast, pol kod publike do koje je stigao vaš sadržaj, takođe bez obzira da li vas prate ili ne.

Ove nove opcije stižu do kraja godine, taman pred praznike, a čelni ljudi Instagrama smatraju da će ovim unaprediti analitiku i pomoći marketing stručnjacima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.