U Impact Hub-u u Beogradu 23. maja održan je Founders’ Day (Dan osnivača) – prvi u nizu planiranih „networking“ događaja, koji ima za cilj povezivanje osnivača startapa, investitora, kompanija, preduzetnika. Na događaju su predstavljeni partneri Impact Hub-a, ali i najavljeni novi projekti i prilike za saradnju.
Kao bivši Impact Hub mejker, Pavle Krivokuća je podelio deo svoje priče o uspehu. Prema njegovim rečima, jedan od momenata koje je primetio u radu sa različitim „founderima“, jeste taj momenat feedback-a, „dobijanja povratne informacije o tome kako da koncipirate vaš biznis, kako da oformite tim, koji su vam ljudi potrebni“.
„Druga velika stvar je upoznavanje osnivača, da imate ljude sa kojima delite taj jako ‘veliki bol’ podizanja nekog novog poduhvata, bizinisa, startapa… Bezbroj puta smo videli timove koji su došli sa dve različite ideje i onda su shvatili na pola programa ili na kraju programa – zašto nešto zajedno ne bi radili, zašto nešto zajedno ne bi kreirali“, poručio je Krivokuća.
Govoreći o budućim događajima i prilikama za osnivače startapa, Uroš Radenković, direktor startap zajednice u Impact Hub-u, ukazao je na to da se četiri puta godišnje u Impact Hub-u organizuju demo dani, a prema njegovoj najavi, naredni će se održati 13. juna. Demo dan je, kako kaže Radenković, prilika za predstavljanje startapa pred žirijem koji dolazi iz različitih sektora ovog ekosistema.
„Čeka nas desetogodišnjica Impact Hub-a, koja je u decembru, a imaćemo takođe još neke manje događaje kao što je ‘pitching dan’ 6. juna. Imaćemo negde oko sedam ljudi u žiriju. To će biti malo neformalniji tip događaja u odnosu na demo dan, neće biti takmičarskog karaktera, nego će startapi moći da se predstave žiriju i da dobiju feedback koji je, verujem, svima bitan“, rekao je on.
Milena Čolaković, COO menadžerka u Impact Hub-u, najavila je projekat koji treba da bude lansiran zajedno sa Payoneer-om. „Impact Hab i Payoneer prave jednu onlajn platformu koja će omogućiti ljudima širom sveta da na jednom mestu imaju mogućnost da se povežu sa ljudima iz biznisa, ali isto tako da dođu do nekih osnovnih informacija i tutorijala koji mogu da im pomognu da se razvijaju“, rekla je ona.
Prema njenim rečima, to je projekat koji je prvenstveno fokusiran na Srbiju i inicijalno je zamišljen da traje godinu dana. „Ali je naš dugoročan plan da to kasnije zaživi, razvija se dalje i proširi“, rekla je .
Impact Hub Beograd je zajednica diversifikovanih osnivača, preduzetnika i startap kompanija, koji su u potrazi za podizanjem dodatnog kapitala potrebnog za izlazak na međunarodna tržišta.
Kao deo međunarodnog pokreta koji radi na prototipu budućeg poslovanja na preko 100 lokacija širom sveta, Impact Hub Beograd je pomogao u razvoju više od 300 osnivačkih timova i startap kompanija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs