Atlantic Grupa, kao regionalni lider u industriji kafe, uz odgovornost koju ima prema svojoj poziciji i potrošačima, kontinuirano ulaže napore u osmišljavanje i implementaciju različitih inovativnih rešenja. Inovacije predstavljaju jedan od vodećih strateških ciljeva kompanije, jer pored toga što unapređuju poslovanje, postavljaju i nove standarde u industriji
Da li vam inovacije pomažu da unapredite poslovanje, i kako?
U dinamičnom svetu poslovanja, gde se očekivanja potrošača i tržišni uslovi neprestano menjaju, inovacije igraju ključnu ulogu u opstanku i razvoju kompanija. Atlantic Grupa, kao regionalni lider u industriji kafe, uz odgovornost koju ima prema svojoj poziciji i potrošačima, kontinuirano ulaže napore u osmišljavanje i implementaciju različitih inovativnih rešenja. Inovacije predstavljaju jedan od vodećih strateških ciljeva kompanije, jer pored toga što unapređuju poslovanje, postavljaju i nove standarde u industriji.
Razvoj Single Origin kategorije predstavlja jedan od najznačajnijih projekata koji je definisao inovativni pristup kompanije, omogućavajući potrošačima da probaju i konzumiraju kafu na potpuno nov i drugačiji način.
Single Origin kategorija i Blockchain tehnologija: Inovacija kroz transparentnost
Atlantic Grand je 2021. godine dodatno obogatio svoj portfolio Single Origin kategorijom i predstavio dva jedinstvena ukusa – Grand Brazil Cerrado i Grand Rwanda Bourbon. U okviru iste, kompanija je prva u regionu implementirala Blockchain tehnologiju kroz Farmer Connect platformu, koja omogućava potrošačima da prate putovanje svoje omiljene kafe od farme do šoljice.
Potrebno je samo da skeniraju QR kod na ambalaži i saznaju sve o poreklu, uzgoju i transportu kafe koju piju. Ova saradnja ima i humani karakter, jer putem QR koda postoji i opcija da se donira novac i time podrže projekti obezbeđivanja čiste pijaće vode i održivih ekosistema u zemljama odakle kafe stižu, što je od velikog značaja za život i rad farmera uzgajivača. Na ovaj način, kompanija gradi poverenje među potrošačima, pružajući im priliku da budu deo celokupnog procesa proizvodnje kafe.
Za potrošače se u Grandu biraju samo najkvalitetnija zrna kafe, od najvećih zemalja proizvođača kao što su Brazil, Kolumbija, Vijetnam, Indija, Ruanda, Uganda, Peru. Tek nakon što „cup testeri“, probaju i uvere se u ispravnost svakog uzorka kafe, ona može da ide dalje u proces proizvodnje, gde se pažljivo obrađuje kako bi svi potrošači mogli iznova da uživaju u šoljici vrhunske kafe, kakvu i zaslužuju.
Postoje brojni izazovi sa kojima se susreću proizvođači, poput klimatskih promena, rasta temperature, mraza, a koji mogu da rezultiraju nestašicom kafe u narednih 50 godina. Upravo zbog toga je i realizovana kolaboracija sa Farmer Connect organizacijom, kako bi se što više podigla svest o tome kod potrošača i ukazalo na značaj odgovornog uzgoja kafe.
Novi Single Origin ukus i inovacije u segmentu tehnologije i ambalaže
Pored prva dva ukusa, Grand Brazil Cerrado i Grand Rwanda Bourbon, autentičan pečat ovoj liniji pružio je i najnoviji – Grand Single Origin Peru Chanchamayo, koji potiče iz istoimene regije u Peruu, poznate po idealnim klimatskim uslovima za uzgoj kafe vrhunskog kvaliteta. Specifična klima i visoka vlažnost ovog područja predstavljaju idealne uslove za stvaranje bogatih, slojevitih ukusa uz primese egzotičnih nota. Kroz ovu inovaciju, potrošačima se ukazala prilika da se upuste u nezaboravnu avanturu kroz prašume Amazona, degustirajući ukuse koji su pažljivo odabrani.
Atlantic Grand nije stao samo na inovacijama u pogledu ukusa i porekla kafe. Kompanija je otišla korak dalje implementacijom najnovijih tehnologija u proizvodnom procesu, kao i u dizajnu same ambalaže. Grand Single Origin Peru Chanchamayo je prva kafa u portfoliju kompanije koja nosi oznaku Rainforest Alliance, što predstavlja značajan korak u pravcu održivosti i odgovornog poslovanja. Ovaj sertifikat garantuje da je kafa uzgajana u skladu sa visokim standardima održivosti, sa posebnim fokusom na očuvanje biodiverziteta, zaštitu prirodnih resursa i poboljšanje životnih uslova radnika.
„Ulaganje u inovacije nije samo deo naše poslovne strategije, već ujedno i motivacija da sami sebi postavljamo i ispunjavamo nove ciljeve, kako bismo našim potrošačima iznova pružali jedinstvena iskustva u svakom gutljaju Grand kafe. Uvođenjem Single Origin kategorije, podigli smo letvicu na tržištu kada je reč o kvalitetu kafe i transparentnosti, omogućavajući potrošačima da uživaju u najkvalitetnijim sortama kafe sa poreklom iz različitih krajeva sveta.
Implementacija tehnologija poput Blockchain-a i sertifikat kao što je Rainforest Alliance potvrđuju našu posvećenost primeni održivih i odgovornih sistema u poslovnim procesima. Verujemo da kroz pravovremene i adekvatne inovacije možemo uspešno da unapređujemo naše poslovanje, ali i aktivno doprinosimo razvoju industrije i očuvanju životne sredine@, rekao je Gojko Banatski, marketing menadžer Grand kafe.
Inovacije kao okosnica poslovne strategije
Inovacije su srž poslovne strategije Atlantic Granda, i kao takve, one su ključne za unapređenje poslovanja i postizanje dugoročnih ciljeva. Razvoj Single Origin kategorije, uvođenje novih tehnoloških rešenja i ambalažnih inovacija, kao i transparentnost u poslovanju, predstavljaju samo deo onoga što kompaniju izdvaja na tržištu. Kroz ove inovacije, Atlantic Grand ne samo da poboljšava svoje poslovanje, već i kreira dodatnu vrednost za svoje potrošače, partnere i zajednicu u celini.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Jelena Kuzmanović je počela da se bavi arhitekturom i pre nego što je diplomirala. Do sada je radila na više od 50 projekata, a na javnim arhitektonsko-urbanističkim konkursima osvojila je 23 nagrade, od tog...
Krajem maja, zaposleni kompanije Microsoft otkrili su da postoje nedoslednosti prilikom slanja njihovih mejlova, odnosno, mejlovi su bili blokirani, pa na kraju i domen sa kog mogu da komuniciraju sa preosta...
U savremenim tržišnim uslovima, interesi potrošača i principi zdrave tržišne konkurencije često su neraskidivo povezani, iako ih pravni okvir i institucionalna nadležnost tretiraju kao odvojene oblasti. Potr...
Pravi trenutak za prodaju je kada kompanija funkcioniše samostalno, kada ima profesionalni menadžment, jasne izvore prihoda i kada vlasnik ima slobodu da ne prodaje – ali je spreman da razmotri ponudu.
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok