Atlantic Grupa, kao regionalni lider u industriji kafe, uz odgovornost koju ima prema svojoj poziciji i potrošačima, kontinuirano ulaže napore u osmišljavanje i implementaciju različitih inovativnih rešenja. Inovacije predstavljaju jedan od vodećih strateških ciljeva kompanije, jer pored toga što unapređuju poslovanje, postavljaju i nove standarde u industriji
Da li vam inovacije pomažu da unapredite poslovanje, i kako?
U dinamičnom svetu poslovanja, gde se očekivanja potrošača i tržišni uslovi neprestano menjaju, inovacije igraju ključnu ulogu u opstanku i razvoju kompanija. Atlantic Grupa, kao regionalni lider u industriji kafe, uz odgovornost koju ima prema svojoj poziciji i potrošačima, kontinuirano ulaže napore u osmišljavanje i implementaciju različitih inovativnih rešenja. Inovacije predstavljaju jedan od vodećih strateških ciljeva kompanije, jer pored toga što unapređuju poslovanje, postavljaju i nove standarde u industriji.
Razvoj Single Origin kategorije predstavlja jedan od najznačajnijih projekata koji je definisao inovativni pristup kompanije, omogućavajući potrošačima da probaju i konzumiraju kafu na potpuno nov i drugačiji način.
Single Origin kategorija i Blockchain tehnologija: Inovacija kroz transparentnost
Atlantic Grand je 2021. godine dodatno obogatio svoj portfolio Single Origin kategorijom i predstavio dva jedinstvena ukusa – Grand Brazil Cerrado i Grand Rwanda Bourbon. U okviru iste, kompanija je prva u regionu implementirala Blockchain tehnologiju kroz Farmer Connect platformu, koja omogućava potrošačima da prate putovanje svoje omiljene kafe od farme do šoljice.
Potrebno je samo da skeniraju QR kod na ambalaži i saznaju sve o poreklu, uzgoju i transportu kafe koju piju. Ova saradnja ima i humani karakter, jer putem QR koda postoji i opcija da se donira novac i time podrže projekti obezbeđivanja čiste pijaće vode i održivih ekosistema u zemljama odakle kafe stižu, što je od velikog značaja za život i rad farmera uzgajivača. Na ovaj način, kompanija gradi poverenje među potrošačima, pružajući im priliku da budu deo celokupnog procesa proizvodnje kafe.
Za potrošače se u Grandu biraju samo najkvalitetnija zrna kafe, od najvećih zemalja proizvođača kao što su Brazil, Kolumbija, Vijetnam, Indija, Ruanda, Uganda, Peru. Tek nakon što „cup testeri“, probaju i uvere se u ispravnost svakog uzorka kafe, ona može da ide dalje u proces proizvodnje, gde se pažljivo obrađuje kako bi svi potrošači mogli iznova da uživaju u šoljici vrhunske kafe, kakvu i zaslužuju.
Postoje brojni izazovi sa kojima se susreću proizvođači, poput klimatskih promena, rasta temperature, mraza, a koji mogu da rezultiraju nestašicom kafe u narednih 50 godina. Upravo zbog toga je i realizovana kolaboracija sa Farmer Connect organizacijom, kako bi se što više podigla svest o tome kod potrošača i ukazalo na značaj odgovornog uzgoja kafe.
Novi Single Origin ukus i inovacije u segmentu tehnologije i ambalaže
Pored prva dva ukusa, Grand Brazil Cerrado i Grand Rwanda Bourbon, autentičan pečat ovoj liniji pružio je i najnoviji – Grand Single Origin Peru Chanchamayo, koji potiče iz istoimene regije u Peruu, poznate po idealnim klimatskim uslovima za uzgoj kafe vrhunskog kvaliteta. Specifična klima i visoka vlažnost ovog područja predstavljaju idealne uslove za stvaranje bogatih, slojevitih ukusa uz primese egzotičnih nota. Kroz ovu inovaciju, potrošačima se ukazala prilika da se upuste u nezaboravnu avanturu kroz prašume Amazona, degustirajući ukuse koji su pažljivo odabrani.
Atlantic Grand nije stao samo na inovacijama u pogledu ukusa i porekla kafe. Kompanija je otišla korak dalje implementacijom najnovijih tehnologija u proizvodnom procesu, kao i u dizajnu same ambalaže. Grand Single Origin Peru Chanchamayo je prva kafa u portfoliju kompanije koja nosi oznaku Rainforest Alliance, što predstavlja značajan korak u pravcu održivosti i odgovornog poslovanja. Ovaj sertifikat garantuje da je kafa uzgajana u skladu sa visokim standardima održivosti, sa posebnim fokusom na očuvanje biodiverziteta, zaštitu prirodnih resursa i poboljšanje životnih uslova radnika.
„Ulaganje u inovacije nije samo deo naše poslovne strategije, već ujedno i motivacija da sami sebi postavljamo i ispunjavamo nove ciljeve, kako bismo našim potrošačima iznova pružali jedinstvena iskustva u svakom gutljaju Grand kafe. Uvođenjem Single Origin kategorije, podigli smo letvicu na tržištu kada je reč o kvalitetu kafe i transparentnosti, omogućavajući potrošačima da uživaju u najkvalitetnijim sortama kafe sa poreklom iz različitih krajeva sveta.
Implementacija tehnologija poput Blockchain-a i sertifikat kao što je Rainforest Alliance potvrđuju našu posvećenost primeni održivih i odgovornih sistema u poslovnim procesima. Verujemo da kroz pravovremene i adekvatne inovacije možemo uspešno da unapređujemo naše poslovanje, ali i aktivno doprinosimo razvoju industrije i očuvanju životne sredine@, rekao je Gojko Banatski, marketing menadžer Grand kafe.
Inovacije kao okosnica poslovne strategije
Inovacije su srž poslovne strategije Atlantic Granda, i kao takve, one su ključne za unapređenje poslovanja i postizanje dugoročnih ciljeva. Razvoj Single Origin kategorije, uvođenje novih tehnoloških rešenja i ambalažnih inovacija, kao i transparentnost u poslovanju, predstavljaju samo deo onoga što kompaniju izdvaja na tržištu. Kroz ove inovacije, Atlantic Grand ne samo da poboljšava svoje poslovanje, već i kreira dodatnu vrednost za svoje potrošače, partnere i zajednicu u celini.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs