Sasvim stidljivo i nenametljivo, pojavio se jedan naslov čija je autorka mali običan čovek. Na koricama njene knjige nećete pronaći čak ni ime i prezime, već samo tajnoviti pseudonim Caka&Caka. Iz beleške o piscu saznaćete samo da je reč o hrabroj Novosađanki, po kojoj nijedan javni objekat neće poneti ime i da nije stajala na braniku otadžbine, ali da je uspela da stvori i sačuva jedan kosmos
Živimo u vremenu hiperprodukcije knjiga, čiji su autori/autorke mnoge javne ličnosti, koje suvereno, pod pokroviteljstvom velikih izdavača, pišu o svojim i tuđim životima, nudeći tako čitalačkoj publici velike mudrosti i kola ludosti. To su lepe i šarene knjige, kojima, onaj koga nazivamo prosečnim čitaocem, teško može da odoli. Pogotovo ako iz sadržaja može da uvidi kako i oni koji im se osmehuju sa naslovnica i TV ekrana, mogu i da vole, budu prevareni, čak i bolesni – baš kao da su obični ljudi. Što gore – to bolje, a autor je uspeo da suvereno savlada sve nedaće i ostane sjajan.Valjda je, frazerski rečeno, malom, običnom čoveku lakše kada pročita da i iza glamura ima krvi i mesa. Ipak, verujemo da svaki od njih pomisli da je lakše biti i tužan i bolan ako si zvezda.
U takvom vremenu, sasvim stidljivo i nenametljivo, pojavio se jedan naslov, čija je autorka mali običan čovek. Na koricama njene knjige nećete pronaći čak ni ime i prezime, već samo tajnoviti pseudonim Caka&Caka. Iz beleške o piscu saznaćete samo da je reč o hrabroj Novosađanki, po kojoj nijedan javni objekat neće poneti ime i da nije stajala na braniku otadžbine, ali da je uspela da stvori i sačuva jedan kosmos.
Možemo reći da pred sobom imamo još samo jednu običnu autobiografsku knjigu, romaneskno strukturiranu, ali kada je o knjizi „Majmunček, budala i fenjer“ reč, malo toga je obično. Već na prvoj korici (čija ilustracija zavarava svojom naivnošću, podsećajući na knjige za decu) stoji odrednica „stend ap buk“. Jasna je aluzija na stendap komediju, ali i to je varka – ovo nije knjiga više ili manje uspešnih pošalica, žanrovsko određenje upućuje da je napisana s nogu, ali se, svakako, tako ne može i čitati. Roman sadrži dvadeset i dva naslovljena poglavlja, a možemo odrediti tri veće tematske celine: detinjstvo, sazrevanje i bolovanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs