
Prinudna naplata nerada
Privredna komora oduvek je sigurna luka za islužene partijske kadrove, ali ih se sada baš namnožilo, uz velike plate. Nema kontrole trošenja novca, ne znamo šta ova institucija radi, ali godišnje obrne čak 4...
INTERVJU: Jovana Tufegdžić, menadžerka korporativnih komunikacija u kompaniji Visa
She’s Next zajednica trenutno broji 10.000 članica koje ambiciozno koračaju ka finansijskoj samostalnosti. Ovaj značajan broj jasno ukazuje na to da je tema ženskog preduzetništva izuzetno relevantna i važna u Srbiji. Imamo snažne i inspirativne žene koje dele istu strast prema biznisu
Drugi po redu She’s Next Veliki edukativni događaj održan je u ponedeljak, 20.
novembra, u prelepoj atmosferi MTS dvorane. Završnica uspešne kampanje
posvećene osnaživanju preduzetnica i svih onih koje to žele da postanu okupila je više od 1.000 ambicioznih žena. Naša sagovornica Jovana Tufegdžić, menadžerka korporativnih komunikacija u kompaniji Visa, zadužena za tržište
jugoistočne Evrope, govori o zajednici koju je ovaj projekat okupio, napretku i
budućnosti She’s Next projekta u Srbiji.
Ovogodišnji She’s Next Veliki edukativni događaj bio je zaista inspirativan. Od motivišućih predavanja, preko radionica koje su privukle veliku pažnju i aktivacija koje su donele konkretne vrednosti našim članicama zajednice, ono što bih istakla kao sponu između svih sadržaja jeste energija žena koje su srž našeg She’s Next projekta.
Ove godine smo doveli veliki broj novih, prepoznatljivih imena poslovne scene u Srbiji, koji su svojim ekspertskim uvidom u različite segmente poslovanja obogatili edukativne sadržaje koje smo ženama ponudili besplatno u sklopu događaja. Posebno smo ponosni na finansijski konkurs, čije finale je bilo posebno uzbudljivo, a samo predstavljanje projekata i glasanje za tri poslovne ideje nagrađene sa po 5000 evra bespovratnih sredstava bilo je emotivno i motivišuće iskustvo.
Mi smo se potrudile da ispričamo našu priču tako da sve She’s Next članice zajednice vide kako je potrebno pronaći se na pravom mestu, u pravom trenutku, a prošle godine smo nas dve sedele za pravim stolovima, pitale prava pitanja i slušale kvalitetna predavanja koja su pokrenula značajne promene kod nas.
Tokom samog prezentovanja projekta, imala sam osećaj da žiri i ostale članice zajednice zaista žele da čuju našu priču. To me je ispunilo, jer mnogo znači kada posle toliko rada shvatite da neko uvažava rad. – Ivana i Jovana Stojković, ispred nagrađenog projekta Desine borovnice.
Naš najveći uspeh je to što smo ovom inicijativom odnosno brojnošću naših članica pokazali da postoji potreba da se podrže žene u Srbiji da započnu svoj biznis, ali i da postoji njihova velika zainteresovanost. Počeli smo sa deljenjem edukativnih tekstova, digli to na viši nivo sa online sesijama koje su dostupne ženama širom zemlje, a finansijska podrška je bila logičan sled sadržaja koje ćemo im pružiti.
She’s Next zajednica trenutno broji 10 hiljada članica koje ambiciozno koračaju ka finansijskoj samostalnosti. Ovaj značajan broj jasno ukazuje na to da je tema ženskog preduzetništva izuzetno relevantna i važna u Srbiji. Imamo snažne i inspirativne žene koje dele istu strast prema biznisu.
Odluka da apliciramo na konkursu proizilazi iz želje da unapredimo i proširimo preduzetničku inicijativu žena koje prerađuju papriku u domaći ajvar u opštini Medveđa, pod brendom ‘Zavičaj u tegli’. Važnost podrške velikih kompanija, kao što je Visa, ne može se dovoljno istaći. Ova podrška ide dalje od finansijske pomoći – ona pruža vidljivost, resurse i platformu za širenje uticaja naših inicijativa i biznisa u nastanku.
Ovakve inicijative stvaraju mostove između različitih sektora, otvarajući vrata novim prilikama i omogućavajući nam da ostvarimo veće ciljeve. Put preduzetništva može biti izazovan, ali svaki korak napred donosi neko novo iskustvo i učenje. – Jelena Miletić i Sanida Klarić, ispred nagrađenog projekta Zavičaj u tegli.
Finansijski konkurs je privukao preko 400 sjajnih poslovnih ideja, a uz podršku Trag fondacije, pažljivo smo analizirali i odabrali najbolje. Centralni deo Velikog edukativnog događaja je bilo finale konkursa, gde je njih 11 predstavilo svoje već postojeće biznise i projekte u nastanku, čime smo im pružili šansu da pokažu sve na čemu marljivo rade. Moram da istaknem da je svaka od ideja bila veoma detaljno predstavljena, i po svakom od kriterijuma odlično osmišljena. To je žiriju pružilo dobar materijal za rad, ali i težak zadatak.
Tri ideje su dobile bespovratna sredstva za dalji rast i razvijanje poslovanja, na šta smo kao kompanija veoma ponosni. Drugi deo konkursa je bio predviđen za žene koje imaju biznis koji već posluje, ali im je potrebna pomoć pri plasiranju i poboljšanju prodaje njihovih proizvoda i usluga.
U pitanju je asistencija pri kreiranju online prodavnice. Čak 24 žene preduzetnice je dobilo ovu vrstu podsticaja, koja u digitalnom dobu veoma znači. Zahvaljujući celom ovom procesu, uspešno smo podržali preduzetnice u ostvarivanju njihovih poslovnih snova.
Za sledeći korak u poslovanju bila su nam neophodna dodatna finansijska sredstva i She’s Next konkurs je delovao kao pravo rešenje. Nakon proglašenja dobitnika, pored ogromne sreće i suza radosnica koje su se javile, moram priznati da se javila i ogromna odgovornost, a to je da ukazano poverenje maksimalno opravdam.
To isto veče, čim sam kročila u kuću, sazvala sam tim programera kako bi što pre započeli kreiranje skice projekta i kako bi nadogradnja aplikacije što pre započela. Moja poruka za sve preduzetnice i buduće preduzetnice je da ako imate ideju u koju verujete svim srcem, krenite sa sprovodjenjem, krenite od onoga što imate, kada se dodje do prepreke, naći će se i način za prevazilaženje. – Hristina Lazarević Milošević ispred aplikacije Izbegni aditive.
She’s Next inicijativa ostaje posvećena podršci ženama preduzetnicama. U narednoj godini planiramo proširenje resursa, dodatne obrazovne programe i jačanje zajednice kako bismo omogućili ženama da ostvare svoj pun potencijal u poslovnom svetu. Ostaćemo posvećeni osluškivanju potreba preduzetnica i budućih preduzetnica, nastavićemo da ih osnažujemo kroz edukativne sadržaje i umrezavanja ne samo unutar nego i izvan granica naše zemlje, ali ćemo im pružiti i druge benefite koji ce olakšati put ka njihovoj ekonomskoj nezavisnosti.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Privredna komora oduvek je sigurna luka za islužene partijske kadrove, ali ih se sada baš namnožilo, uz velike plate. Nema kontrole trošenja novca, ne znamo šta ova institucija radi, ali godišnje obrne čak 4...
Sa 80.000 radnika koji imaju posao u više od 900 kompanija sa nemačkim kapitalom i sa preko šest milijardi evra investicija u Srbiji od 2000. do sada, jasno je koliki je značaj Nemačke za srpski razvoj. Upra...
Ako uporedimo devedesete sa stanjem danas, one su bile mnogo gore zbog sankcija, rata, mnogo veće brutalnosti tog režima. Međutim što se tiče razorenosti institucija, perfidnosti i stvaranja negativne klime ...
Marta Kos, evropska komesarka za proširenje, imala je posetu Beogradu od koje se mnogo očekivalo....
Grad Beograd je na svom zvaničnom portalu (beograd.rs) najavio za predstojeći vikend subotu i nedelju 3. i 4. maja, bogat, zabavan i veseo kulturno-umetnički program, za celu porodicu, na mnogim mestima u gradu: Kalemegdanu, Tašmajdanu, u Knez Mihajlovoj ulici....
Centar Beograda i dalje je blokiran. Dvadeset drugi dan je od kako se kamp "studenata koji žele da uče", proširio na ulicu. Čemu služe u srcu grada beli šatori, mobilni toaleti i ljudi koji u njima borave?...
Profesor beogradskog Filozofskog fakulteta i član multidisciplinarnog tima za uspostavljanje Memorijalnog centra u Osnovnoj školi "Vladislav Ribnikar" Aleksandar Baucal, rekao je da će 3. i 4. maj biti dani sećanja na žrtve masovnih ub...
Studenti koji štafetno trče od Novog Sada do Brisela stigli su večeras u Salcburg, gde ih je dočekao veliki broj studenata i građana....
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења