Potrebe i želje klijenata, najveća inspiracija u poslovanju
Digital Spot – digitalna ekspozitura AIK Banke
Najnovija ekspozitura u TC Galerija je, osim po funkcionalnosti i dizajnu, posebna i po tome što klijent može sam da otvori račun online, u posebnoj kabini, opremljenoj u skladu sa regulativom Narodne banke...
Zadovoljan klijent je jedini parametar našeg uspeha, centralni pilar poslovnih odluka i reper svih ciljeva i planova koje postavljamo. Kako da klijentima budemo pri ruci, uvek dostupni, aktuelni, kako da budemo najrelevantniji savetnik i partner, a poslovanje sa nama učinimo komfornim i prijatnim, pitanja su kojima započinjemo svaki naš interni sastanak. I baš na jednom takvom sastanku, naša vizija prerasla je u ideju.
Pažljivo smo planirali, osluškivali klijente, njihove potrebe i želje, i za sve one koji vole da u „hodu“ obavljaju poslove sa bankom, bez dolaska na šalter, realizovali prvu digitalnu ekspozituru AIK Banke, koju smo nazvali Digital Spot. Naizgled jednostavan ali neverovatno funkcionalan koncept digitalnog kutka, omogućava svim našim klijentima da samostalno i neometano, uz odličnu WiFi konekciju i na jednostavan način, podignu i uplate dinarska i devizna sredstva, uplate ratu kredita ili ratu po kreditnoj kartici, promene PIN kod, podnesu zahtev za kredit, dozvoljeni minus ili platnu/kreditnu karticu, uplate pazar ili otvore tekući i devizni račun i na taj način postanu klijenti AIK Banke.
Vreme nikada nije bilo dragocenije, a AIK Banka potrudila se da svojim klijentima pomogne da svoje poslovanje i svakodnevne transakcije obavljaju brzo, lako, štedeći vreme i energiju. I što je najvažnije, uz svakog našeg klijenta sve vreme je prisutan savetnik AIK Banke za pomoć u radu ili savet u vezi sa proizvodima i uslugama.
Digital Spot je deo strategije digitalne transformacije AIK Banke i nastavak projekta pokrenutog 2020. godine, kada je Banka napravila važan zaokret u poslovanju ka digitalnoj transformaciji pokretanjem online platforme sa 11 proizvoda dostupnih online za nove klijente, kao i za postojeće. U tom smeru je nastavljeno i danas, proširivanjem ponude modernim bankarskim proizvodima i uslugama.
Digital Spot ekspoziture nalaze se na pet lokacija u najpoznatijim i najposećenijim tržnim centrima u Beogradu i Novom Sadu, a poslednja je otvorena u TC Galerija u Beogradu. Najnovija ekspozitura je, osim po funkcionalnosti i dizajnu, posebna i po tome što klijent može sam da otvori račun online, u posebnoj kabini, opremljenoj u skladu sa regulativom Narodne banke, koja podrazumeva posebne uslove za video-identifikaciju, mogućnost klijenta da se izoluje, kako fizički, tako i od buke.
Digital Spot – TC GalerijaFoto: AIK Banka
Takođe, u ovoj ekspozituri nalazi se i Eko bike, uz pomoć kog klijenti mogu da napune telefon dok okreću pedale i na taj način proizvode struju. Verujući u svoju viziju da je zadovoljan klijent najbolja mera vrednosti, AIK Banka će svoje poslovanje nastaviti u smeru digitalizacije i praćenja potreba svih korisnika naših usluga.
Ubrzan način života i pametne tehnologije podstiču nas da neprestano promišljamo kako da unapredimo svoje poslovanje, budemo dostupni i efikasni, a inovativnim proizvodima olakšamo svakodnevicu naših klijenata, brinući ujedno o ekološkim standardima.
Digitalna ekspozitura je samo jedan od načina da poručimo da smo domaća i jaka banka, a i banka sa puno izvrsnih ideja kojima ćemo čvrsto i lojalno stajati uz klijente poštujući njihovo vreme i podržavajući njihov biznis.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok