
Prinudna naplata nerada
Privredna komora oduvek je sigurna luka za islužene partijske kadrove, ali ih se sada baš namnožilo, uz velike plate. Nema kontrole trošenja novca, ne znamo šta ova institucija radi, ali godišnje obrne čak 4...
Uprava dm Srbija i Severna Makedonija – Vesna Stojanović, Alexandra Olivera Korichi i Branko Basar
Kompanija dm drogerie markt ide u susret jubilarnoj 20. godini poslovanja na tržištu Srbije s ostvarenim prometom od 29,3 milijarde dinara, rastom od 30,16 odsto i s prosekom od 71.484 kupovine po danu. Potvrđujući epitet i jedne od najviše društveno angažovanih kompanija u zemlji, dm je donirao preko 50 miliona dinara u dobrotvorne svrhe.
Grupacija dm Austrija i pridružene zemlje (bez Nemačke i Poljske) ostvarila je ukupan promet od 4,5 milijardi evra, proširila prodajnu mrežu na 1.910 drogerija, a broj zaposlenih u delu grupacije premašio je 28.000. U Republici Srbiji drogerijski lanac dm broji skoro 1.880 zaposlenih.
Pažljivo osluškujući potrebe i želje naših kupaca, u protekloj poslovnoj godini inovacije smo, u najvećoj meri, usmerili ka digitalnim platformama. Pokretanjem online prodavnice i aplikacije „Moj dm“ omogućili smo novi doživljaj i lakoću kupovine, i stigli u gradove u kojima dm drogerije još fizički ne postoje, što je za nas kao i za naše kupce neizmerna sreća i satisfakcija, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i dm Severna Makedonija.
Za samo nekoliko meseci kompanija je pokrenula online prodavnicu i aplikaciju za pametne telefone „Moj dm“, a oduševljenje kupaca pokazuje preko 1.500.000 poseta mesečno online prodavnici. Preko 70 odsto svih online porudžbina obavljeno je preko aplikacije „Moj dm“, dok ona trenutno broji skoro pola miliona preuzimanja. Prateći sve brži način života, dm je svojim kupcima omogućio i ekspresnu dostavu do 35 minuta preko aplikacije Glovo u čak 25 gradova Srbije.
Već drugu deceniju dm ostaje jedan od ključnih lanaca snabdevanja u našoj zemlji s preko 14.000 proizvoda u asortimanu, od kojih više od 3.000 čine visokokvalitetni, cenovno povoljni proizvodi privatne robne marke dm. Veoma značajnu ulogu u vreme inflacije globalnih razmera ima i cenovni koncept „Uvek povoljno“, ponudom proizvoda po stabilnim cenama minimum četiri meseca.
Drogerijski lanac dm prisutan je u čak 34 grada širom Srbije, s ukupno 127 filijala. Tokom protekle poslovne godine kompanija se preselila u novu centralu – dm dialogicum – otvorila osam novih drogerija i renovirala 10 postojećih.
Iz tog razloga trudimo se da stvorimo što prijatniji i lepši ambijent u kome je kupovina uživanje, a ne obaveza. Ukupna investicija u prethodnoj poslovnoj godini u objekte i opremu iznosila je 1,1 milijardu dinara. Svako otvaranje i renoviranje prate i tradicionalne donacije određenoj ustanovi ili udruženju – tako smo u prethodnoj poslovnoj godini izdvojili sredstva za humanitarne svrhe u ukupnom iznosu od skoro 8,5 miliona dinara, izjavio je Branko Basar, rukovodilac Ekspanzije, prokurist.
Društveno odgovorni projekti bili su ključni u svakodnevnim aktivnostima kompanije dm koja je zajednici donirala ukupno preko 50 miliona dinara u vidu novčane pomoći, neophodne opreme ili robe iz asortimana.
Podrškom Institutu za majku i dete „Vukan Čupić“ u Beogradu, dm je još jednom doprineo unapređenju zdravstvenog sistema u našoj u zemlji. Takođe, kampanjama poput Giving Fridaya i Movembera kompanija promoviše važnost zajedničkog angažmana u društvenim inicijativama. Saradnja s UNICEF-om obezbedila je dva patronažna automobila za zdravstvene radnike u Kragujevcu i Boru.
Udeo žena u kolektivu dm grupacije čini oko 94%, a osnaživanje žena uvek je prisutno u aktivnostima drogerijskog lanca. Povodom višemesečne kampanje Zdravlje žena, kreiran je i dm podcast, čijih je sedam epizoda ostvarilo preko 150.000 pregleda. Kao kruna kampanje, održana je tradicionalna dm Ženska trka u organizaciji Beogradskog maratona koja je na Adi Ciganliji okupila više od 2.000 žena. Kompanija dm drogerie markt pokazala je svoju dugoročnu posvećenost ženama i donacijama za 10 sigurnih kuća.
Projekat „Zasadi drvo“, koji kompanija sprovodi sa WMG-om i institucionalnim partnerima, ulazi u svoju petu sezonu. Ova inicijativa, sa 600.000 sadnica do sada zasađenih u našoj zemlji, svedoči o posvećenosti kompanije održivosti i zaštiti okoline.
Stoga u jubilarnoj godini pred nama nastavljamo da osluškujemo potrebe naših vernih kupaca, naših zaposlenih, tržišta i celokupne zajednice, ali i prirode i eko-sistema koji nas okružuje, s ciljem da niz sjajnih ideja i poduhvata sprovedemo u delo, zaključuje Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
Kompanija dm podržava razvoj veština i karijerni napredak svojih zaposlenih sa 1.871 učesnikom u programima školovanja i obuke, kao i obukom novih drogerista i podrškom đacima dualnog obrazovanja, a nedelja roditeljstva i slobodan dan za roditelje đaka prvaka dodatno demonstriraju pažnju prema balansu između posla i porodičnog života. Uz tržišno konkurentne zarade, svaki zaposleni je ove godine nagrađen i 15. platom ili novčanom nagradom ne manjom od 25.000 dinara, srazmerno radnom stažu u kompaniji.
Nagrada za Prvo mesto u kategoriji najboljeg brenda poslodavca u industriji kozmetike i nege i sedmo kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u okviru istraživanja Top 100 Employer Brands Srbija 2022, kao i priznanje za 20 godina uspešnog poslovanja od Privredne komore Srbije, jasno ukazuju na značajan doprinos kompanije ekonomiji i zajednici.
U godini pred nama lanac dm proslaviće dve decenije poslovanja u Srbiji, a iz kompanije poručuju da se tim povodom pripremaju za nove poduhvate u oblastima društveno odgovornog poslovanja, održivog razvoja i inovacija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Privredna komora oduvek je sigurna luka za islužene partijske kadrove, ali ih se sada baš namnožilo, uz velike plate. Nema kontrole trošenja novca, ne znamo šta ova institucija radi, ali godišnje obrne čak 4...
Sa 80.000 radnika koji imaju posao u više od 900 kompanija sa nemačkim kapitalom i sa preko šest milijardi evra investicija u Srbiji od 2000. do sada, jasno je koliki je značaj Nemačke za srpski razvoj. Upra...
Ako uporedimo devedesete sa stanjem danas, one su bile mnogo gore zbog sankcija, rata, mnogo veće brutalnosti tog režima. Međutim što se tiče razorenosti institucija, perfidnosti i stvaranja negativne klime ...
Grupa radnika Radio-televizije Srbije (RTS) okupljenih oko inicijative „Naš pRoTeSt“, koja se zalaže za objektivno izveštavanje, zatražila je danas ravnopravan medijski prostor u emisij...
Student Fakulteta tehničkih nauka (FTN) u Novom Sadu Balša Bulatović ocenio je u Studio Live-u da odluka studenata da zatraže hitno raspuštanje Skupštine i raspisivanje parlamentarnih izbora predstavlja krucijalan i najznačajniji moment u studentskom pokretu od njeg...
Miroslav Šatara pretučen je u utorak naveče 29. aprila u Novom Sadu, jer je, kako kaže za Danas, na društvenim mrežama kritički komentarisao poteze vlasti....
"Velika je šteta ako se odustalo od ideje prelazne Vlade, jer ona predstavlja jedino razumno rešenje kojim se ziasta i došlo do demokratskih i slobodnih, to jest poštenih izbora", kaže za Danas narodni pos...
Nakon drugog glasanja u Bundestagu, Fridrih Merc izabran je za kancelara Nemačke....
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења