Kompanija dm drogerie markt ide u susret jubilarnoj 20. godini poslovanja na tržištu Srbije s ostvarenim prometom od 29,3 milijarde dinara, rastom od 30,16 odsto i s prosekom od 71.484 kupovine po danu. Potvrđujući epitet i jedne od najviše društveno angažovanih kompanija u zemlji, dm je donirao preko 50 miliona dinara u dobrotvorne svrhe.
Grupacija dm Austrija i pridružene zemlje (bez Nemačke i Poljske) ostvarila je ukupan promet od 4,5 milijardi evra, proširila prodajnu mrežu na 1.910 drogerija, a broj zaposlenih u delu grupacije premašio je 28.000. U Republici Srbiji drogerijski lanac dm broji skoro 1.880 zaposlenih.
Najveći poslovni uspesi dolaze kada smo potpuno posvećeni svojoj poslovnoj misiji. Naša misija uvek ima za cilj zadovoljstvo kupaca. Skoro dve decenije važimo za brend koji postavlja trendove i osvaja srca zajednice zahvaljujući inovativnim i kvalitetnim proizvodima, lepom ambijentu, ljubaznim prodavcima i prijatnoj atmosferi prilikom kupovine u našim drogerijama.
Pažljivo osluškujući potrebe i želje naših kupaca, u protekloj poslovnoj godini inovacije smo, u najvećoj meri, usmerili ka digitalnim platformama. Pokretanjem online prodavnice i aplikacije „Moj dm“ omogućili smo novi doživljaj i lakoću kupovine, i stigli u gradove u kojima dm drogerije još fizički ne postoje, što je za nas kao i za naše kupce neizmerna sreća i satisfakcija, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i dm Severna Makedonija.
Godina posvećena digitalnoj ekspanziji i inovacijama
Za samo nekoliko meseci kompanija je pokrenula online prodavnicu i aplikaciju za pametne telefone „Moj dm“, a oduševljenje kupaca pokazuje preko 1.500.000 poseta mesečno online prodavnici. Preko 70 odsto svih online porudžbina obavljeno je preko aplikacije „Moj dm“, dok ona trenutno broji skoro pola miliona preuzimanja. Prateći sve brži način života, dm je svojim kupcima omogućio i ekspresnu dostavu do 35 minuta preko aplikacije Glovo u čak 25 gradova Srbije.
Stabilnost cene i kvaliteta u vreme inflacije
Već drugu deceniju dm ostaje jedan od ključnih lanaca snabdevanja u našoj zemlji s preko 14.000 proizvoda u asortimanu, od kojih više od 3.000 čine visokokvalitetni, cenovno povoljni proizvodi privatne robne marke dm. Veoma značajnu ulogu u vreme inflacije globalnih razmera ima i cenovni koncept „Uvek povoljno“, ponudom proizvoda po stabilnim cenama minimum četiri meseca.
Širenje na nove gradove
Drogerijski lanac dm prisutan je u čak 34 grada širom Srbije, s ukupno 127 filijala. Tokom protekle poslovne godine kompanija se preselila u novu centralu – dm dialogicum – otvorila osam novih drogerija i renovirala 10 postojećih.
Svaka ekspanzija je pokazatelj veličine i uspeha jedne kompanije, međutim, mi u dm-u uspehe merimo i nasmejanim licima kupaca.
Iz tog razloga trudimo se da stvorimo što prijatniji i lepši ambijent u kome je kupovina uživanje, a ne obaveza. Ukupna investicija u prethodnoj poslovnoj godini u objekte i opremu iznosila je 1,1 milijardu dinara. Svako otvaranje i renoviranje prate i tradicionalne donacije određenoj ustanovi ili udruženju – tako smo u prethodnoj poslovnoj godini izdvojili sredstva za humanitarne svrhe u ukupnom iznosu od skoro 8,5 miliona dinara, izjavio je Branko Basar, rukovodilac Ekspanzije, prokurist.
Društvena odgovornost i održivost kao ključne vodilje poslovanja
Društveno odgovorni projekti bili su ključni u svakodnevnim aktivnostima kompanije dm koja je zajednici donirala ukupno preko 50 miliona dinara u vidu novčane pomoći, neophodne opreme ili robe iz asortimana.
Podrškom Institutu za majku i dete „Vukan Čupić“ u Beogradu, dm je još jednom doprineo unapređenju zdravstvenog sistema u našoj u zemlji. Takođe, kampanjama poput Giving Fridaya i Movembera kompanija promoviše važnost zajedničkog angažmana u društvenim inicijativama. Saradnja s UNICEF-om obezbedila je dva patronažna automobila za zdravstvene radnike u Kragujevcu i Boru.
Udeo žena u kolektivu dm grupacije čini oko 94%, a osnaživanje žena uvek je prisutno u aktivnostima drogerijskog lanca. Povodom višemesečne kampanje Zdravlje žena, kreiran je i dm podcast, čijih je sedam epizoda ostvarilo preko 150.000 pregleda. Kao kruna kampanje, održana je tradicionalna dm Ženska trka u organizaciji Beogradskog maratona koja je na Adi Ciganliji okupila više od 2.000 žena. Kompanija dm drogerie markt pokazala je svoju dugoročnu posvećenost ženama i donacijama za 10 sigurnih kuća.
Projekat „Zasadi drvo“, koji kompanija sprovodi sa WMG-om i institucionalnim partnerima, ulazi u svoju petu sezonu. Ova inicijativa, sa 600.000 sadnica do sada zasađenih u našoj zemlji, svedoči o posvećenosti kompanije održivosti i zaštiti okoline.
Nesebična i kontinuirana podrška zajednici u kojoj poslujemo, posvećenost našim zaposlenima, ali i temeljan pristup svakom segmentu poslovanja predstavljaju ogledalo dm vodilje da je čovek u centru poslovanja.
Stoga u jubilarnoj godini pred nama nastavljamo da osluškujemo potrebe naših vernih kupaca, naših zaposlenih, tržišta i celokupne zajednice, ali i prirode i eko-sistema koji nas okružuje, s ciljem da niz sjajnih ideja i poduhvata sprovedemo u delo, zaključuje Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
Razvoj zaposlenih i nagrade za najboljeg poslodavca
Kompanija dm podržava razvoj veština i karijerni napredak svojih zaposlenih sa 1.871 učesnikom u programima školovanja i obuke, kao i obukom novih drogerista i podrškom đacima dualnog obrazovanja, a nedelja roditeljstva i slobodan dan za roditelje đaka prvaka dodatno demonstriraju pažnju prema balansu između posla i porodičnog života. Uz tržišno konkurentne zarade, svaki zaposleni je ove godine nagrađen i 15. platom ili novčanom nagradom ne manjom od 25.000 dinara, srazmerno radnom stažu u kompaniji.
Nagrada za Prvo mesto u kategoriji najboljeg brenda poslodavca u industriji kozmetike i nege i sedmo kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u okviru istraživanja Top 100 Employer Brands Srbija 2022, kao i priznanje za 20 godina uspešnog poslovanja od Privredne komore Srbije, jasno ukazuju na značajan doprinos kompanije ekonomiji i zajednici.
U godini pred nama lanac dm proslaviće dve decenije poslovanja u Srbiji, a iz kompanije poručuju da se tim povodom pripremaju za nove poduhvate u oblastima društveno odgovornog poslovanja, održivog razvoja i inovacija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada ne znamo šta je istina i šta nije istina, kada ne znamo šta je dobro i šta je loše, šta je zlo i šta nije zlo, mi gubimo sistem vrednosti, a kada izgubimo sistem vrednosti, mi nemamo civilizaciju. Da bi...
Pored brojnih pitanja koje je nesreća na Železničkoj stanici otvorila, pre svega u građevinarstvu, u procedurama, lancu odlučivanja i odgovornosti, ponovo se otvara i još jedno pitanje - kako zapravo funkcio...
Neznanje je ključni faktor neuspeha, a drugi izvor problema jesu dva najčešća načina na koja se ulazi u biznis. Jedan je kada ljudi dođu iz korporativnog sveta, a drugi kada nemaju nikakvo korporativno iskus...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok