Kompanija Adidas izgubila je borbu za zaštitu svog legendarnog logoa sa tri pruge na sudu Evropske unije (EU) zbog nemogućnosti da dokaže da on ima posebne karakteristike, piše agencija Blumberg.
Kompanija Adidas izjavila je da je „razočarana“ odlukom, ali i da presuda utiče samo na određenu upotrebu poznatog simbola, kako prenosi Rojters.
Ovo nije prvi put da se sportska kompanija nalazi u sudovima EU. Glavne sudije 2008. godini favorizovale su kompaniju Adidas u sporu sa trgovcima o pravima da prodaju odeću sa prugama koje imaju sličan dizajn.
PROČITAJTE JOŠ:
Pre tri godine, najviši sud EU odlučio je da se ova kompanija može boriti protiv upotrebe paralelnih pruga u sektoru sportske obuće.
Donesena odluka odnosila se na žig koji je registrovan 2014. godine, i koji je kasnije poništen nakon uspešnog osporavanja belgijske kompanije Šu Brending (Shoe Branding), sa kojom je Adidas bio u sporu, kako piše Rojters (Reuters).