Čuvena britanska modna kuća Barberi saopštila je da je usporio njen prihod od prodaje u radnjama, u drugom kvartalu porastao je za samo jedan odsto međugodišnje, znatno sporije u odnosu na rast od 18 odsto u prethodnom kvartalu, prenosi CNBC.
Modni proizvodi ovog brenda kupuju se manje širom sveta, zbog ekonomske krize i visoke inflacije, prenosi taj portal.
Operativni profit Barberija za prvih šest meseci, kako piše CNBC, iznosio je 223 miliona britanskih funti, što je za 15 odsto manje nego u prošloj godini, ali izvršni direktor firme Džonatan Akerojd smatra da je kompanija „dobro napredovala“ u ispunjavanju svojih strateških ciljeva.
„Nastavili smo naš tempo imamo novu kreativnu viziju, predstavili smo našu kolekciju „Winter 23“ u septembru, prvu koju je dizajnirao Danijel Li (novi kreativni direktor brenda)“, rekao je Akerojd, piše CNBC.
Tražnja za luksuznim proizvodima je pala širom sveta, zbog ekonomske neizvesnosti i visoke inflacije potrošači kupuju manje skupocene proizvode.
Modna industrija jedan od najvećih zagađivača