Vesti iz sveta

17.11.2023. 11:11

CNBC

Autor: Nova ekonomija

Barberi novčanike zatvorila inflacija

Foto: Pixabay

Čuvena britanska modna kuća Barberi saopštila je da je usporio njen prihod od prodaje u radnjama, u drugom kvartalu porastao je za samo jedan odsto međugodišnje, znatno sporije u odnosu na rast od 18 odsto u prethodnom kvartalu, prenosi CNBC.

Modni proizvodi ovog brenda kupuju se manje širom sveta, zbog ekonomske krize i visoke inflacije, prenosi taj portal.

Operativni profit Barberija za prvih šest meseci, kako piše CNBC, iznosio je 223 miliona britanskih funti, što je za 15 odsto manje nego u prošloj godini, ali izvršni direktor firme Džonatan Akerojd smatra da je kompanija „dobro napredovala“ u ispunjavanju svojih strateških ciljeva.

„Nastavili smo naš tempo imamo novu kreativnu viziju, predstavili smo našu kolekciju „Winter 23“ u septembru, prvu koju je dizajnirao Danijel Li (novi kreativni direktor brenda)“, rekao je Akerojd, piše CNBC.

Tražnja za luksuznim proizvodima je pala širom sveta, zbog ekonomske neizvesnosti i visoke inflacije potrošači kupuju manje skupocene proizvode.

Modna industrija jedan od najvećih zagađivača

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.