Prema mišljenju stručnjaka nemačke kompanije BMW električnim automobilima nije neophodna autonomija u vožnji od 1.000 kiliometara, piše portal Whichcar. Iako je ta kilometraža koju kao cilj postavljaju njegovi konkurenti, BMW naglašava da je daleko važnije izgraditi solidnu infrastrukturu za punjenje električnih automobila.
U vreme kada se proizvođači nadmeću ko će da ponudi vozilo sa većom autonomijom kretanja, BMW će po svemu sudeći krenuti u potpuno drugom pravcu.
Dejvid Ferafino, menadžer u toj nemačkoj kompaniji koji je zadužen za projekat u vezi sa modelom i4, dao je nove informacije o planovima u vezi sa električnim vozilima. Naglasio je da je njihov cilj domet električnih vozila od 600 kilometara, kao i 100 kilometara za električni pogon hibridnih vozila.
Proizvodnja električnih automobila i dalje najskuplja u Evropi
Tesla: Prošle godine prodato pola miliona električnih automobila
Trka u proizvodnji električnih automobila: Šta „Folksvagen“ uči od „Tesle“?„U Evropi već sada ima dovoljno punjača da se može preći put od Norveške do Italije, to je već sada veoma zadovoljavajuće“, navodi predstavnik BMW-a.
Ipak, iskustvo u vezi sa električnim automobilima govori o nekim drugačijim utiscima. Tako je novinar nemačkog Špigla sa Poršeovim električnim modelom Taycan put od Minhena do Zagreba koji je dugačak 550 kilometara prešao za celih devet sati.
Iako se BMW već odlučio za domet električnih vozila od 600 kilometara, on ga još nije dostigao. Takođe, nijedan serijski električni automobil te marke automobila nije u stanju da pređe toliko kilometara sa punom baterijom.