Vesti iz sveta

13.08.2020. 14:49

CNN

Autor: Nova Ekonomija

Dizni ukida 20th Century Fox brend

Foto: Pixabay

Američka kompanija Dizni (Disney) saopštila je da će preimenovati svoj studio, jedan od najpoznatijih u industriji, iz 20th Century Fox Television, na 20th Television, preneo je CNN.

Iz poznatog simbola, u špicama neizbežnih reči ”20th Century Fox” iznad reflektora, uklanjaju se dve reči koje ukazuju na prethodnog vlasnika studija. 

Do odluke je došlo nakon što je prošle godine Dizni kupio većinski deo Fox brenda za 71,3 milijarde dolara, a medijski gigant je prethodno u januaru iz imena uklonio ”Fox,” pa je studio nastavio da postoji kao „20th Century Studios“.

Odluka je bila očekivana, budući da preostali Fox brendovi poput Fox Entertainment, Fox Sports i Fox News i dalje pripadaju kompaniji Fox Corporation, koja nema nikakve veze sa kompanijom Dizni.

Studio 20th Century Fox nastao je 1935. godine nakon spajanja kompanija „Twentieth Century Pictures“ i „Fox Films“.

Poznati filmski studio producirao je filmove poput Titanika, Avatara, Sam u kući i Umri muški, dok je televizijski studio producirao serije kao što su Simpsonovi i Moderna Porodica.

Osim većinskog dela „Fox“ brenda, Dizni je takođe trenutno vlasnik kompanija „Marvel Studios“ i „Lucasfilm“, producenta franšize Ratovi zvezda.

Dizni će takođe preimenovati i svoje druge TV kompanije, pa će „ABC Studios“ i „ABC Signature“ postati „ABC Signature Studios“, a „Fox 21 Television Studios“ postaće „Touchstone Television“.

Novi logo i grafika biće prvi put korišćeni za 20th Television serije na jesen, dok će stariji naslovi zadržati stari logo i ime.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.