Vesti iz sveta

20.11.2014. 16:27

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Do 2020. oko 90 odsto svetskog stanovništa će imati mobilni telefon

Više od 90 procenata svetske populacije, starije od šest godina, posedovaće mobilni telefon do 2020. godine, pokazuju rezultati nove Ericsson Mobility studije.
Očekuje se i da će do te godine broj pretplatničkih ugovora korisnika pametnih telefona dostići 6,1 milijardu. U trećem kvartalu 2014. godine i dalje je prisutan rast prodaje pametnih telefona, pošto su u tom periodu od ukupne prodaje mobilnih telefona čak 65-70 odsto činili smartfoni. 
Iako je porast pretplatničkih ugovora korisnika pametnih telefona u stalnom porastu (do kraja godine očekuje se novih 800 miliona ugovora u celom svetu) u Ericssonu smatraju da i dalje ima mesta za rast u tom sektoru, jer od ukupnog broja mobilnih pretplatničkih ugovora samo 37 odsto čine korisnici pametnih telefona. 
Zaključno sa trećim kvartalom tekuće godine, broj mobilnih pretplatničkih ugovora iznosi oko 6,9 milijardi, a najveći porast zabeležen je u Indiji i Kini. Očekuje se da će se do 2020. broj povećati na 9,5 milijardi, a među njima će biti i 3,5 milijardi LTE ( Long Term Evolution-podržava 4G) pretplatničkih ugovora. 
Predviđanja pokazuju da će do 2020. godine u Evropi biti oko 600 miliona LTE pretplatničkih ugovora. Kada je reč o mobilnom saobraćaju, video je i dalje najdominantniji. 
U 4G mrežama on čini između 45 i 55 odsto ukupnog saobraćaja. Erikson predviđa da će se video saobraćaj povećati za 10 puta do 2020. i da će činiti 55 odsto ukupnog saobraćaja u svim mobilnim mrežama.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.