Erste Grupa objavila je svoj animirani praznični reklamni spot za 2022. godinu – #verujupraznike. Nastavljajući uspeh prethodnih prazničnih reklama, najnovija animacija ove godine dotiče veliki izazov sa kojim se svi suočavamo – energetsku krizu.
Međusobna podrška i želja za zajedništvom nas sve inspirišu da još više otvorimo srca jedni za druge, jasna je poruka nove reklame.
Sa preko 225 miliona pregleda u prethodne četiri godine, praznične reklame Erste Grupe svrstale su ovu bankarsku grupaciju sa sedištem u Beču među najuspešnije svetske brendove kada je reč o prazničnim kampanjama.
Pogledajte reklamni spot #verujupraznike:
„Ovogodišnji reklamni spot bavi se svima nama i izazovima sa kojima se kao društvo trenutno suočavamo. U izazovnim vremenima snažne zajednice su upravo one u kojima ljudi pomažu jedni drugima. I to je ono što želimo da istaknemo porukom #verujupraznike. Zajedništvo čini suštinu praznika“, objašnjava Mario Štadler, direktor Brend komunikacija Erste Grupe.
Praznici su ove godine drugačiji nego ranije
U fokusu nove praznične reklame Erste Grupe je selo u kome su meštani u jeku priprema za predstojeće praznike. Misteriozni lik daje sve od sebe da im pokvari uživanje. Šunjajući se neprimetno kroz selo, ova misteriozna osoba seče strujne kablove i buši rezervoare za gorivo u automobilima i nedužne stanovnike suočava sa problemom koji nam je ove godine svima dobro poznat – energetskom krizom.
Umesto da očajavaju, naši seljani se zbližavaju, odlučni da im niko neće pokvariti radost ni zajedničku proslavu praznika. Topla odeća i sanke mogu da poprave raspoloženje čak i kada nema dovoljno nafte i struje. Ovogodišnji praznici su sasvim drugačiji, ali kampanja #verujupraznike potvrđuje da oni ostaju simbol zajedništva i ljubavi.
Višegodišnja priča o uspehu prazničnih reklama Erste Grupe
Nakon Ježića Henrija (2018), Bumbarčice Hane (2019), Kompozitora Edgara (2020) i Budućeg tate Jakuba (2021), #verujupraznike je peti reklamni spot koji je Erste Grupa osmislila u saradnji sa agencijom Jung fon Mat DONAU.
Realizovano sa proverenim partnerima
Agencija Jung fon Mat DONAU je po peti put zaredom zadužena za realizaciju praznične kampanje Erste Grupe. Kreativni direktor i izvršni partner agencije Verner Singer ističe: „U ovogodišnjoj reklami praznici nisu obeleženi prigušenim sjajem sveća ili toplinom u našim domovima. Da, energetska kriza nas je sve pogodila u kampanji #verujupraznike. Istovremeno, ona nas podseća na ono što je stvarno u fokusu praznika: na proslavu ljubavi. Poruka „Veruj u praznike“ time još više dobija na značaju.“
Dorijan i Danijel iz producentske kuće Zauberberg producenti su ovogodišnjeg reklamnog spota zajedno sa studiom za animaciju Able&Baker.
Autorski tim reklamnogspota:
Naručilac: Erste Group Bank AG
Direktor Brend komunikacija Erste Grupe: Mario Štadler
Savetnik: Martin Radžabi – Raset
Brend komunikacije Erste Grupe: Danijel Racenbek, Juraj Flimel
Cena zlata premašila je danas prvi put u istoriji 4.500 dolara po unci (jedinica za masu plemenitih metala; 28,3 grama), dok su srebro i platina takođe dostigli nove rekordne nivoe.Rast cena podstaknut j...
Nadzorni odbor Raiffeisen Bank International AG (RBI) imenovao je Mihaela Helerera (Michael Höllerer) za naslednika Johana Štrobla (Johann Strobl) na poziciji predsednika grupacije, saopštila je banka. Heler...
Kina uvodi privremene carine do 42,7 odsto na mlečne proizvode, uključujući mleko i sir, koji se uvoze iz Evropske unije, saopštilo je danas kinesko Ministarstvo trgovine.Povišene carine, koje stupaju na...
Goldman Saks predviđa da će cene zlata porasti za 14 odsto na 4.900 dolara po unci do decembra 2026. godine u svojim očekivanjima za narednu godinu, prenosi Rojters. Kako napominju u izveštaju, postoji i riz...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.