Erste Grupa objavila je svoj animirani praznični reklamni spot za 2022. godinu – #verujupraznike. Nastavljajući uspeh prethodnih prazničnih reklama, najnovija animacija ove godine dotiče veliki izazov sa kojim se svi suočavamo – energetsku krizu.
Međusobna podrška i želja za zajedništvom nas sve inspirišu da još više otvorimo srca jedni za druge, jasna je poruka nove reklame.
Sa preko 225 miliona pregleda u prethodne četiri godine, praznične reklame Erste Grupe svrstale su ovu bankarsku grupaciju sa sedištem u Beču među najuspešnije svetske brendove kada je reč o prazničnim kampanjama.
Pogledajte reklamni spot #verujupraznike:
„Ovogodišnji reklamni spot bavi se svima nama i izazovima sa kojima se kao društvo trenutno suočavamo. U izazovnim vremenima snažne zajednice su upravo one u kojima ljudi pomažu jedni drugima. I to je ono što želimo da istaknemo porukom #verujupraznike. Zajedništvo čini suštinu praznika“, objašnjava Mario Štadler, direktor Brend komunikacija Erste Grupe.
Praznici su ove godine drugačiji nego ranije
U fokusu nove praznične reklame Erste Grupe je selo u kome su meštani u jeku priprema za predstojeće praznike. Misteriozni lik daje sve od sebe da im pokvari uživanje. Šunjajući se neprimetno kroz selo, ova misteriozna osoba seče strujne kablove i buši rezervoare za gorivo u automobilima i nedužne stanovnike suočava sa problemom koji nam je ove godine svima dobro poznat – energetskom krizom.
Umesto da očajavaju, naši seljani se zbližavaju, odlučni da im niko neće pokvariti radost ni zajedničku proslavu praznika. Topla odeća i sanke mogu da poprave raspoloženje čak i kada nema dovoljno nafte i struje. Ovogodišnji praznici su sasvim drugačiji, ali kampanja #verujupraznike potvrđuje da oni ostaju simbol zajedništva i ljubavi.
Višegodišnja priča o uspehu prazničnih reklama Erste Grupe
Nakon Ježića Henrija (2018), Bumbarčice Hane (2019), Kompozitora Edgara (2020) i Budućeg tate Jakuba (2021), #verujupraznike je peti reklamni spot koji je Erste Grupa osmislila u saradnji sa agencijom Jung fon Mat DONAU.
Realizovano sa proverenim partnerima
Agencija Jung fon Mat DONAU je po peti put zaredom zadužena za realizaciju praznične kampanje Erste Grupe. Kreativni direktor i izvršni partner agencije Verner Singer ističe: „U ovogodišnjoj reklami praznici nisu obeleženi prigušenim sjajem sveća ili toplinom u našim domovima. Da, energetska kriza nas je sve pogodila u kampanji #verujupraznike. Istovremeno, ona nas podseća na ono što je stvarno u fokusu praznika: na proslavu ljubavi. Poruka „Veruj u praznike“ time još više dobija na značaju.“
Dorijan i Danijel iz producentske kuće Zauberberg producenti su ovogodišnjeg reklamnog spota zajedno sa studiom za animaciju Able&Baker.
Autorski tim reklamnogspota:
Naručilac: Erste Group Bank AG
Direktor Brend komunikacija Erste Grupe: Mario Štadler
Savetnik: Martin Radžabi – Raset
Brend komunikacije Erste Grupe: Danijel Racenbek, Juraj Flimel
Evropska centralna banka je gotovo sigurna da će u četvrtak sniziti kamatne stope sedmi put za godinu dana, nastojeći da podupre ekonomiju koja se već bori i koja će pretrpeti veliki udarac zbog američki...
Agencija S&P Global povećala je rejting OTP Banke na BBB/A-2 na veću otpornost prema mogućem državnom stresu - navodi agencija za ocenu kreditnog rejtinga u svom saopštenju od 14. aprila 2025. godine. Ag...
Automobilska industrija je u opasnosti i u SAD i u Evropi, upozorio je danas predsednik grupe Stelantis Džon Elkan, navodeći kao razlog povećanje carina kao i "nerealističan plan za smanjenje emisija štetnih...
Grupa za pravno zastupanje zatražila je u ponedeljak od američkog suda za međunarodnu trgovinu da blokira sveobuhvatne carine predsednika Donalda Trampa za strane trgovinske partnere, tvrdeći da je predsedn...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok