Kompanija Fejsbuk danas je saopštila da će uskoro svojim korisnicima omogućiti da sami smanje količinu političkih i društveno angažovanih marketing kampanja na Fejsbuku ili Instagramu
Pored toga, novi alat će korisnicima pružiti mogućnost da se isključe iz praćenja tema koje ih ne interesuju.
„Planiramo da kontrolu nad političkim oglasima pustimo u rad u Sjedinjenim Američkim Državama ovog leta, a tu mogućnost ćemo naknadno proširiti na više lokacija“, navodi se u
saopštenju.
Analitičari društvenih mreža će moći da pretražuju oglase po konkretnim frazama, na taj način grupišu sve slične kampanje, ali i da filtriraju rezultate po veličini targetirane publike ili regiona.
Oglašivači koji koriste novi pristup prilagođavanja publici radi efikasnijeg plasiranja oglasa u nekim državama od sledećeg meseca biće omogućeno kreiranje lista sa podacima korisnika, poput lista sa potencijalnim kupcima koji se koristi u tradicionalnom marketingu.
Kompanija ne može da garantuje da će uspešno blokirati sve neželjene političke reklame, obzirom na broj kampanja koje se sprovode na Fejsbukovim platformama.
Fejsbuk je nedavno bio meta oštrih kritika obzirom da je, za razliku od konkurentskog Tvitera, odbio da zabrani političko oglašavanje na svojim mrežama.
PROČITAJTE JOŠ: