Digitalna platforma za dostavu Glovo prikupila je 450 miliona evra od njujorških investitora, a ta sredstva će iskoristiti za jačanje pozicije na 20 tržišta na kojima trenutno posluje, uključujući i Srbiju, piše portal Netokracija.
Osim širenja, kompanija će se usredsrediti na rast svog nedavno pokrenutog Q-Commerce odeljenja. Pojam se odnosi na „quick commerce“, odnosno na brzu trgovinu i dostavu poručene robe u najkraćem mogućem roku.
Fokus finansiranja će biti i na proširenju multi-kategorijske ponude na svim tržištima na kojima Glovo posluje.
„Sa bazom od ukupno deset miliona korisnika širom sveta i brojnim partnerima, sklapanjem lokalnih partnerstava sa najvećim trgovinskim lancima, pažnja se posvećuje stalnom rastu u maloprodajnoj kategoriji“, navodi se u saopštenju kompanije.
Kompanija trenutno upravlja „dark prodavnicama“ u Barseloni, Madridu, Lisabonu i Milanu. U planu je otvaranje sličnih prodavnica u, između ostalog, Valensiji, Rimu, Portu i Bukureštu, a cilj je da do kraja 2021. godine kompanija ima 200 prodavnica ovog tipa, koje čine dostavu bržom i efikasnijom.
Pojam „dark prodavnice“ odnosi se na maloprodajni distributivni centar ili prodavnicu koja se bavi isključivo trgovinom putem interneta.
Ranije ove godine, Glovo je najavio partnerstvo vredno 100 miliona evra sa švajcarskom kompanijom za nekretnine Stoneweg, kao i angažovanje novog tehničkog direktora, Nareka Verdiana, donedavnog potpredsednika inženjeringa u American Expressu.
Verdian će da nadgleda ekspanziju tima koji se sastoji od 300 do 500 inženjera koji se nalaze u centrali kompanije u Barseloni, kao i u kompanijskim tehnološkim čvorištiima u Madridu i Varšavi.