Gugl (Google) je odobrio nekoliko projekata u vezi sa oglašavanjem koji koriste veštačku inteligenciju, kako bi pomogao oglašivačima i Jutjuberima, prevashodno kroz opcije za kreiranje sadržaja, pokazuju interni dokumenti u koje je CNBC imao uvid.
Kompanija je odobrila planove za korišćenje generativne veštačke inteligencije za automatizaciju oglašavanja, a putem velikih jezičkih modela (LLM).
Gugl je prošle nedelje predstavio PaLM, svoj najnoviji i najmoćniji LLM, koji može da pruži odgovore na pitanja i odgovori na komande slično ljudima, jer sadrži obilje teksutalnih podataka.
Određene grupe unutar Gugla planiraju da koriste alatke na bazi PaLM kako bi omogućile oglašivačima da generišu sopstvene medijske sadržaje i da predlažu koje videe bi Jutjuberi trebalo da naprave, pokazuju dokumenta do kojih je došao CNBC.
Gugl takođe planira da testira PaLM2 kada je u pitanju kreiranje naslova i opisa na Jutjub sadržajima za mlade.
Tehnološke kompanije kao što su Gugl, Vol Strit, Majkrosoft, Meta ili Amazon utkruju se da ugrade svoje modele četbotova koji koriste veštačku inteligenciju u što više proizvoda.
Trka je postala naročito značajana nakon što je Majkrosoft krajem prošle godine predstavio ChatGPT što je dovelo u pitanje budućnost internet pretraživanja, piše CNBC.
Kome bi ChatGPT mogao da preuzme posao?