Vesti iz sveta

18.05.2023. 10:58

Autor: Nova Ekonomija

Google planira da veštačku inteligenciju koristi za poboljšanje reklama

vestacka inteligencija Foto: Pixabay

Gugl (Google) je odobrio nekoliko projekata u vezi sa oglašavanjem koji koriste veštačku inteligenciju, kako bi pomogao oglašivačima i Jutjuberima, prevashodno kroz opcije za kreiranje sadržaja, pokazuju interni dokumenti u koje je CNBC imao uvid.

Kompanija je odobrila planove za korišćenje generativne veštačke inteligencije za automatizaciju oglašavanja, a putem velikih jezičkih modela (LLM).

Gugl je prošle nedelje predstavio PaLM, svoj najnoviji i najmoćniji LLM, koji može da pruži odgovore na pitanja i odgovori na komande slično ljudima, jer sadrži obilje teksutalnih podataka.

Određene grupe unutar Gugla planiraju da koriste alatke na bazi PaLM kako bi omogućile oglašivačima da generišu sopstvene medijske sadržaje i da predlažu koje videe bi Jutjuberi trebalo da naprave, pokazuju dokumenta do kojih je došao CNBC.

Gugl takođe planira da testira PaLM2 kada je u pitanju kreiranje naslova i opisa na Jutjub sadržajima za mlade.

Tehnološke kompanije kao što su Gugl, Vol Strit, Majkrosoft, Meta ili Amazon utkruju se da ugrade svoje modele četbotova koji koriste veštačku inteligenciju u što više proizvoda.

Trka je postala naročito značajana nakon što je Majkrosoft krajem prošle godine predstavio ChatGPT što je dovelo u pitanje budućnost internet pretraživanja, piše CNBC.

Kome bi ChatGPT mogao da preuzme posao?

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.