Svet

23.05.2018. 09:30

B92

Autor: Nova Ekonomija

Hotelske kompanije u Hrvatskoj ove sezone povećale cene

Svet

23.05.2018. 09:30

Na krilima lanjskih sjajnih rezultata i sledom ulaganja u rast kvalitete, hotelske kompanije u Hrvatskoj u sezonu 2018. ulaze s većim rastom cena nego lani.

Istovremeno se suočavaju sa oporavkom mediteranskih konkurenata, ove godine pritom teško mogu računati na izdašnu last minute prodaju koja je lani cvetala zbog nevolja pre svega u Turskoj, ali i Tunisu i Egiptu, upozoravaju analitičari tržišta i organizatori putovanja.

Turističke kompanije ipak ne osećaju posledice oporavka konkurenata, a eventualani rast cena opravdavaju ulaganjima i rastom kvalitete, piše Poslovni dnevnik. 

„Generalno buking u hotelima i kampovima na Jadranu je bolji nego lani, što je ovom trenutku ohrabrujuće, ali utakmica još nije rešena za sam vrh sezone, s obzirom na to da je još dosta kapaciteta nepopunjeno, što zavisi o potražnji individualnih gostiju koji još nisu izvršili rezervaciju“, ističe Sanja Čižmar iz tvrtke HD Consulting, koja je početkom maja napravila istraživanje o aktualnom kretanju i stanju bukinga hotela i kampova. 

„Hoteli i kampovi koji su zavise od nemačkog ili britanskog tržištu, osećaju relativno manje rezervacija sa ovih tržišta, koja se ponovno okreću Turskoj, Egiptu i Tunisu“, dodaje ona.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.