Svet

10.01.2018. 11:01

Poslovni dnevnik

Autor: Nova Ekonomija

Hrvatska kompanija Borovo vraća proizvodnju žutih čizama, poznatih kao ‘zenge’

Svet

10.01.2018. 11:01

Hrvatska kompanija Borovo odlučila je da se zbog zainteresovanosti kupaca vrati proizvodnju žutih čizama, poznatijih kao zenge.

Interesovanje za tim čizmama povećalo se nakon što ih je nosila predsednica države Kolinda Grabar-Kitarović tokom prošlogodišnje Kolone sećanja.

Njih su u vreme rata nosili vukovarski vojnici, zbog čega su i postale poznate kao „zenge“. Tada ih se proizvodilo i 250.000 pari godišnje. 

„Došlo je do velikog interesa kupaca iz cele Hrvatske, ali i dijaspore. Imali smo i upite iz Nemačke, Australije, Kanade, SAD-a… Odlučili smo napraviti prostora u proizvodnji i izraditi još jednu limitiranu seriju. Ovaj put uz muške brojeve izradili smo i nešto ženskih brojeva, što je naišlo na odličan prijem kod kupaca“, navode iz Borova. 

I ova serija žutih čizmi identična je predratnim. Iste su boje i izrađene ručno od hidrofobirane kože i vodootporne. 

Tokom izrade svaka od tih čizama prođe kroz ruke 60-ak radnika Borova pa su i po tome posebne. Jedino po čemu se nova serija razlikuje od nekadašnjih „zengi” jeste jače utisnut žig vukovarskog vodotornja. I to je, kako navode, napravljeno na zahtev kupaca koji su tražili da žig bude jače utisnut i samim tim vidljiviji. 

Planiraju svakako i ubuduće nastaviti proizvodnjom žutih čizmi, poručuju iz Borova. 

„U stalnom smo kontaktu s kupcima pa ćemo raditi i na njihovom dodatnom poboljšavanju i da budu što udobnija i kvalitetnija obuća“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.