Svet

17.11.2023. 10:15

Autor: Nova Ekonomija

„Ida“ pomaže supermarketima da manje bacaju hranu

Pixabay

Svet

17.11.2023. 10:15

 

Francuski startap Ida, koji želi da sarađuje sa supermarketima i prodavnicama hrane kako bi im pomogao da optimizuju narudžbinu svežih proizvoda, nedavno je prikupio 2,9 miliona dolara investicija.

Cilj ovog startapa je smanjenje bacanja hrane kroz napredne AI algoritme koji pomažu u efikasnijem upravljanju zalihama voća, povrća, mesa, živine i ribe.

Francuski startap Ida koristi napredne AI algoritme za optimizaciju narudžbina svežih proizvoda u supermarketima, smanjujući otpad i unapređujući efikasnost, piše Tech Crunch.

Supermarketi trenutno koriste zastarele metode za naručivanje, oslanjajući se na tabele koje često dovode do grešaka, prekomernog bacanja i gubitka potencijalnog prihoda.

Ida nudi rešenje kroz tablet aplikaciju koja koristi algoritam za prognoziranje prodaje, omogućavajući preciznije i pravovremene narudžbine.

Analizom preko stotinu parametara, uključujući podatke o prodaji, vremenske uslove, Ida precizno prognozira potrebu za svakim proizvodom. Aplikacija omogućava supermarketima da prilagode narudžbine, izbegavajući nepotrebno gomilanje zaliha i tako smanjujući otpad.

Ida je trenutno fokusirana na voće i povrće, ali planira širenje na meso i ribu.

Startap tvrdi da njihovi predlozi narudžbina imaju tačnost od 70 do 75 odsto, čime se značajno smanjuje potreba za ručnom korekcijom narudžbina. Osim toga, Ida omogućava kombinovanje narudžbina od centralnih nabavki i lokalnih proizvođača.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.