Kompanija HEINEKEN N.V. objavila je rezultate poslovanja za 2024. godinu koji pokazuju da je, uprkos izazovnim tržišnim uslovima, ostvarila još jednu godinu stabilnih rezultata i povećanja profita.
U prilog tome govore i ključni pokazatelji: rast prihoda u iznosu od 35.955 miliona evra, organski rast neto prihoda (beia) od 5 odsto sa jakim organskim rastom operativnog profita (beia) od 8,3 odsto. Organski rast ukupnih volumena piva uvećan je za 1.6 odsto, a ukupnih volumena Heineken® piva za 8,8 odsto. Kompanija je ostvarila neto profit u iznosu od 978 miliona evra, što predstavlja organski rast neto profita (beia) od 7,3 odsto.
Osvrćući se na rezultate ostvarene u 2024. godini, Dolf van den Brink, predsednik izvršnog odbora i CEO kompanije HEINEKEN N.V, istakao je da su u prethodnoj godini postignuti stabilni rezultati uz rast i povećanje profita, a volumeni piva rasli su u sve četiri regije, kako u razvijenim tako i u tržištima u razvoju.
„Naša strategija EverGreen oblikovala je poslovanje kompanije na svim nivoima. Premium volumeni su porasli za 5 odsto, predvođeni globalno Heineken® brendom koji je porastao za 9 odsto. Volumeni ’mainstream’ piva porasli su za 2 odsto, na čelu sa vodećim brendovima na našim najvećim tržištima, uključujući Amstel u Brazilu, Cruzcampo u Velikoj Britaniji i Kingfisher u Indiji. Segment ostalih pića porastao je za 4 odsto, predvođen Desperados brendom globalno i Savanna cider-om u Južnoj Africi. Heineken® 0.0 ostvario je rast od 10 odsto, učvršćujući naše globalno liderstvo u segmentu bezalkoholnog piva“, istakao je van den Brink i dodao:
„Bruto uštede premašile su 0,6 milijardi evra, podržavajući ekspanziju operativne profitne marže (beia) za 40 baznih poena. Investicije u marketing i prodaju povećane su za 0,3 milijardi evra, što predstavlja dvocifren organski rast, a uvećali smo i finansiranje naših digitalnih i tehnoloških inicijativa. Fokus na produktivnost kapitala pomogao je u ostvarivanju snažnog slobodnog operativnog novčanog toka, koji je premašio 3 milijarde evra.“
Posmatrajući period pred nama, predsednik izvršnog odbora i CEO HEINEKEN N.V potvrdio je dobru pozicioniranost kompanije da dodatno poveća investicije u marketing i prodaju, kao i druge važne EverGreen strateške prioritete. Prognoza za celu tekuću 2025. godinu je organski rast operativnog profita (beia) u rasponu od 4 do 8 odsto.
U 2025. godini, kao i u narednim godinama, kompanija će nastojati da kroz svoje poslovanje i sprovođenje EverGreen strategije, ostvari uravnoteženi rast.
Investiranje u digitalizaciju, s ambicijom da HEINEKEN N.V zadrži poziciju najbolje digitalno povezanog proizvođača piva, ostaće jedan ključnih fokusa, uz kontinuirano podizanje lestvice odgovornog i održivog poslovanja i dalji razvoj performansi na svim nivoima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Donald Tramp je u sredu zapretio da će eskalirati globalni trgovinski rat daljim carinama na robu iz Evropske unije, pošto su glavni američki trgovinski partneri rekli da će uzvratiti na trgovinske barijer...
Italijanska modna dizajnerka Donatela Versaće smenjena je s mesta kreativne direktorke modne kuće Versaće i sada je samo "glavna ambasadorka brenda".U saopštenju koje je danas objavio američki zastupnik ...
Rusija je predstavila SAD listu zahteva za sporazum o okončanju rata protiv Ukrajine, kao i one koji se odnose na podešavanje odnosa sa Vašingtonom, tvrde dve osobe koje su upoznate sa ovim pitanjem, piše Ro...
Kompanija Nortvolt, koja proizvodi baterije za električne automobile, proglasila je bankrot u matičnoj Švedskoj, javljaju mediji. Ova firma smatrana je najboljom šansom Evrope u takmičenju sa konkurentskim p...
Glavni program studentskog protesta u Beogradu održao se na Slaviji, gde je pomeren zbog bezbednosne situacije sa platoa Skupštine Srbije. Dok se protest...
Zvuk koji je odjeknuo večeras tokom 15 minuta tišine za vreme protesta u Beogradu izazvao je paniku među okupljenima je zvučno oružje ili "zvučni top" koji poseduje bezbednosni sistem Srbije, rekao je za N1 Aleksandar Radić, vojni analitičar. MUP je večeras rekao da oni nisu koristili zvuč...
Arhiv javnih skupova, organizacija koja se bavi brojanjem učesnika na javnim okupljanjima, iznela je procenu o broju ljudi na velikom protestu "15. za 15"....
Privatizacija preduzeća u Srbiji je dugotrajan i mučan proces, a od ukupnog broja sprovedenih privatizacija, preko 25 odsto ugovora je raskinuto zbog neispunjavanja obaveza. Sada je država pos...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok