Twitter (Tviter) bi mogao da izgubi još više prihoda od oglašavanja, budući da GroupM (Grupa M), deo najveće svetske reklamne kompanije, navodno govori svojim klijentima da je kupovina reklama na ovoj platformi „visoko rizična“, prenosi The Verge.
Ovo je treća agencija za oglašavanje koja savetuje velike korporacije da ulože novac za oglašavanje na drugom mestu, nakon što su IPG i Omnicom Media Group preporučili da se plasiranje reklama na Tviteru privremeno obustavi.
GroupM radi sa kompanijama kao što su Google, L’Oreal, Bayer, Nestle, Unilever, Coke i Mars.
Grupa M je navodno zabrinuta zbog nekoliko konkretnih stvari nakon što je milijarder Ilon Mask preuzeo Tviter.
U dokumentu se navodi da veliki broj rukovodilaca Tvitera napušta firmu ili dobija otkaze, skreću pažnju na talas lažnog predstavljanja i imitacija od strane „verifikovanih“ korisnika, a takođe ističe i zabrinutost da je Tviter sposoban da poštuje naredbe američke Savezne trgovinske komisije.
Ako Tviter želi da izgubi svoju oznaku visokog rizika, postoji nekoliko stvari koje GroupM navodno želi da vidi, prema dokumentu koji je pregledao Didžidejli, a to su: povratak na prethodne politike prema osetljivom sadržaju, zapošljavanje novih rukovodioca za IT bezbednost i privatnost, uspostavljanje internih kontrola, transparentnost oko planova koji će uticati na bezbednost korisnika ili brenda, uključujući promene smernica zajednice i smernica moderiranja.
GrupaM nije odmah odgovorila na The Verge-ov zahtev za komentar, a Tviter više nema odeljenje za komunikacije sa kojim bi se mogao obratiti sa takvim zahtevima.
Interna poruka koju je Platformer video kaže da Tviter „radi“ na zahtevima GroupM.
Iako je Mask rekao da želi da smanji prihode Tvitera od oglašavanje, on još nije spreman na taj korak.
Mask je rekao da Tviter troši oko četiri miliona dolara dnevno, a takođe je opterećen velikim kamatama na dug koji je koristio da kupi ovu platformu.
Budućnost oglašavanja: Kompleksnije kampanje zasnovane na podacima