Svet

10.02.2019. 10:09

Tanjug

Autor: Marija Mitrović, direktorka za filantropiju i partnerstva Trag fondacije

Ljudi sve više koriste muzičke servise, kupovina muzike drastično opala

Pexels

Svet

10.02.2019. 10:09

Prošle godine prodaja albuma u SAD pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pesama pala je za 28,8 odsto.

Ovo pokazuju najnoviji podaci firme BužAngle, koja prati potrošnju muzike u Americi.

U međuvremenu, muzički strimovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto. 

Od ukupne muzike koju su Amerikanci slušali prošle godine, 77 posto bilo je putem usluga striminga muzike poput Spotifaja i Epla, dok je 17,3 odsto od toga bilo kroz prodaju albuma i 5,7 posto kroz prodaju singlova, prenela je Hina. 
———————————————————————————————————————-
PROČITAJTE JOŠ:
———————————————————————————————————————-

Prošle godine, kompanija za kupovinu preko Interneta, Best Buy, je odlučila da prestane da prodaje CD-ove, a ta je promena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome da li uopšte treba albume objavljivati u fizičkom obliku. 

„Stvari su jasne, kupovina muzike sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao što raste striming muzike“, piše Rolling Stone.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.