Kompanija Meta pokušava da poboljša imidž društvene mreže Facebook među mlađom populacijom, posebno „Generacijom Z“, zbog čega trenutno sprovodi istraživanja javnog mnjenja. Direktor Facebooka Tom Alison takođe je u poslednjim objavama promovisao ovu platformu kao mesto za „mlade odrasle osobe, starosti između 18 i 29 godina“, gde mogu da se povezuju, kupuju i prate najnovije trendove.
„Da bismo ostali relevantni, moramo da gradimo za sledeću generaciju korisnika društvenih mreža… Generaciju Z. Naš plan razvoja proizvoda vođen je potrebama mladih korisnika“, izjavio je Alison tokom događaja posvećenog kreatorima u Njujorku, prenosi Yahoo News.
Facebook, društvena mreža stara 20 godina, nije toliko popularna među tinejdžerima, naročito kada se poredi sa sestrinskom aplikacijom, Instagramom.
Prema poslednjem istraživanju Piper Sandler-a, samo 32 odsto tinejdžera koristi Facebook svakog meseca, u poređenju sa 80 odsto koji koriste Instagram i 72 odsto koji koriste TikTok.
Međutim, prema Alisonu, Facebook je odgovarajuća platforma za korisnike u kasnim tinejdžerskim godinama i ranim dvadesetima.
„Tokom istraživanja smo videli, na primer, kada se neko seli u svoj prvi stan, već koristi Facebook Marketplace. Zatim često ulazi u grupu na svom novom fakultetu kako bi upoznao nove ljude“, rekao je Alison.
Shvatili smo da se mnoge od ovih aktivnosti već dešavaju na Facebook-u. Potrebno je samo da ih bolje integrišemo.
Deo ovog procesa uključuje privlačenje kreatora da se pridruže platformi poboljšanjem opcija za kratke video sadržaje, Reels, i funkcije pretrage.
Strategija za sada izgleda uspešno. Prema Alisonu, Facebook beleži rast u SAD-u već nekoliko kvartala i na godišnjem nivou među mladim odraslim korisnicima.
Pored toga, ljudi koji koriste tu mrežu provode 60 odsto svog vremena gledajući video sadržaje.