Milenijalci su zainteresovani samo za trošenje novca na iskustva, dok ih kupovina i gomilanje novca mnogo ne zanimaju.
Oni daju više novca na putovanja, zabavu i hranu, nego što su to njihovi roditelji i babe i dede činili, kaže istraživanje JPMorgan-a.
Više od četvrtine ispitanika navelo da im, nakon teške nedelje, najveću radost donosi odlazak na zabavu, bilo da je to odlazak u bioskop, na druženje uz piće petkom, ili na neki koncert.
Zbog čega je to tako?
„Trošenje novca na putovanja ili zabavu donosi dugotrajniji i značajniji dobitak“, objašnjava Jean Chatzky, finansijskijska direktorka NBC šoua Danas, u svojoj novoj knjizi pod nazivom Žene s novcem.
Milenijalci, naime, smatraju da ulaganjem u iskustva ulažu u sećanja koja traju celog života, tokom njih sreću i upoznaju ljude i(li) s njima uživaju, a takođe im prethodi planiranje…
Trošenje novca na, na primer, vežbanje izaziva sreću na više načina. Ne samo da redukuje stres, nego i stvara hormon sreće Serotonin, a na duže staze jača psihički onoga ko vežba.