„Jutjuber“ Džimi Donaldson, poznatiji kao MrBeast, postao je YouTube kanal sa najviše pretplatnika, pretekavši bolivudsku muzičku kuću T-Series. Donaldson sada ima više od 270 miliona pretplatnika, što ga čini najuspešnijim kreatorom na ovoj platformi.
Ovaj uspeh nije samo rezultat njegovih video sadržaja, već i pametno izgrađenog poslovnog carstva koje uključuje više različitih delatnosti.
Pored YouTube kanala, koji mu donosi milione dolara po videu kroz oglase i sponzorske ugovore, Donaldson vodi nekoliko uspešnih poslova kao što su ShopMrBeast, prodavnica odeće i dodataka sa prepoznatljivim brendom, Feastables, brend čokolade, pa i MrBeast Burger.
Harli Finkelštajn, predsednik kompanije Shopify koja je jedna od glavnih partnera MrBeast-ove prodavnice, rekao je da je Donaldson postavio „novi model poslovanja, u kom se prvo gradi publika, a zatim proizvodi“.
Finkelštajn naglašava da ovakav pristup može biti uspešan, ali da nije prikladan za sve kreatore – posebno one koji nemaju iskustva u poslovanju sa opipljivim proizvodima, piše Axios.
Trgovinski rat EU i Kine najviše bi osetili potrošači