Godinu dana nakon što je Twitter uveo mogućnost produženja objava sa 140 na 280 karaktera, društvena mreža je objavila da su tvitovi, paradoksalno, postali u proseku kraći i pristojniji.
Na primer, korisnici na engleskom jeziku pišu statuse od 33 slovna znaka, što je za jedno slovno mesto manje nego pre maksimalnog produženja objava.
Od uvođenja limita od 280 znakova tek jedan posto korisnika objavljuje tvitove nove maksimalne dužine, a 12 odsto objava ima više od 140 znakova.
Internetska društvena mreža za mikro-blogging primetila je da „ljudi čije objave imaju 280 slovnih znakova češće pišu ‘molim’ (54 posto) i ‘hvala’ (22 posto), kao i da češće koriste skraćenice“.
Trend je primećen među korisnicima svih jezika.
U novembru 2017. godine Twitter je pokrenuo mini-revoluciju odustavši od limita koji je iznosio 140 slovnih mesta za latinične jezike, a uz izuzetak osoba koje koriste japansko, kinesko ili korejsko pismo, s obzirom na to da oni mogu reći više i s manjim brojem znakova.