Vesti iz sveta

05.07.2024. 16:13

Autor: Nova ekonomija

Netfliks ukida najjeftiniji osnovni plan bez reklama

Foto: Wikipedia

Netfliks (Netflix) je počeo sa ukidanjem svog najjeftinijeg plana bez reklama, prvo u Velikoj Britaniji i Kanadi, a očekuje se da će uskoro ovu praksu preneti i na druge zemlje u kojima posluje. Korisnici su obavešteni putem poruka na ekranu da im je poslednji dan za korišćenje ove usluge 13. jul, nakon čega će morati da izaberu novi plan ako žele da nastave sa gledanjem sadržaja.

Pretplatnici u Velikoj Britaniji koji su koristili osnovni plan od 7,99 funti mesečno sada imaju opciju da pređu na plan sa reklamama za 4,99 funti ili na standardni plan za 10,99 funti. Standardni plan omogućava gledanje sadržaja u 1080p rezoluciji na dva uređaja istovremeno i preuzimanje sadržaja na dva uređaja, dok plan sa reklamama takođe nudi 1080p rezoluciju, ali uključuje i reklame, piše MacRumors.

U Kanadi je situacija slična, ali sa značajnijim poskupljenjem. Kanadski korisnici su obavešteni da njihov osnovni plan od 9,99 dolara mesečno više nije dostupan, te da mogu da pređu na standardni plan za 16,49 dolara, ili na plan sa reklamama za 5,99 dolara.

Ovaj potez dolazi nakon što je Netfliks već povukao osnovni plan za nove pretplatnike u Sjedinjenim Američkim Državama prošle godine. U svom izveštaju o zaradi za početak 2024. godine, kompanija je najavila povlačenje osnovnog plana u zemljama gde je uveden plan sa reklamama, počevši od Kanade i Velike Britanije.

Netfliks je saopštio da njegov nivo striminga sa reklamama sada ima 40 miliona globalnih mesečno aktivnih korisnika, što je značajan porast u odnosu na prethodnu godinu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.