Svet

15.03.2018. 14:44

B92

Autor: Nova Ekonomija

Posle ponuda, Kinezi vrše analizu u Gorenju

Svet

15.03.2018. 14:44

Slovenačka kompanija Gorenje pozvala je tri potencijalna strateška partnera iz Azije da izvrše detaljan pregled poslovanja u tom proizvođaču aparata.

Sve tri azijske kompanije podnele su neobavezujuću ponudu za preuzimanje većinskog udela u Gorenju, navodi se na zvaničnom sajtu slovenačke kompanije.

Kompanija Gorenje je prošle nedelje saopštila da su stigle četiri ponude potencijalnih strateških partnera, od kojih su svi aktivni u sektoru kućnih aparata i dolaze iz Azije.

U utorak je primljena i peta ponuda potencijalnog strateškog partnera iz Evrope, koji takođe posluje u industriji kućnih aparata.

Nakon detaljne analize i revizije „poslovnih i drugih elemenata“ od pet ponuda, za fazu sprovođenja detaljne analize (due diligence) pozvana su tri potencijalna partnera koji dolaze iz Azije i aktivni su u industriji, a podneli su ponudu za preuzimanje najmanje 50 posto plus jednu deonicu kompanije.

Prema nezvaničnim informacijama lista „Finance“, neobavezujuće ponude podneli su trenutno najveći svetski proizvođač uređaja Haier i jedan od najvećih kineskih proizvođača Hefei Meiling.

Kineski div Midea, koji proizvodi široku paletu električnih aparata, a najpoznatiji je po klima uređajima, takođe se spominje među zainteresovanima.

Tri potencijalna partnera će od 23. marta dobiti pristup virtuelnoj sobi s podacima o Gorenje Grupi, a biće im omogućen i obilazak odabranih mesta, kao i grupni sastanci s upravom društva.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.