Društvena mreža TikTok predstavila je roditeljima novu alatku za upravljanje sadržajem kojim su izloženi njihovi tinejdžeri, u okviru opcije „Family Paring“. Roditeljima je sada omogućeno da svoje profile povežu sa nalozima svoje dece i da im direktno uređuju opcije za privatnost.
Kako je preneo TechCrunch, nova opcija omogućava roditeljima da filtriraju video snimke sa rečima ili heštegovima koje ne žele da njihovi potomci vide u svojim „Za vas“ (For You) ili „Praćenje“ (Follow) tabovima.
Kako se objašnjava, TikTok smatra da će korišćenjem nove opcije roditelji smanjiti šansu da deca pristupe neprikladanom sadržaju.
„Cilj je da uspostavimo ravnotežu između najboljih mogućnosti koje nudimo roditeljima, a istovremeno osiguravamo poštovanje prava mladih ljudi u onlajn svetu“, saopštila je kompanija ByteDance, vlasnik TikToka.
Ključne reči koje roditelji dodaju obezbediće personalizovane opcije u TikTokovom sistemu, koji već pomaže da sadržaj sa zrelijim ili složenijim temama dopre do publike između 13-17 godina.
Kompanija je takođe objavila da pokreće globalni omladinski savet do kraja ove godine, kako bi poslušali iskustva onih koji direktno koriste njihovu onlajn platformu, u cilju poboljšanja bezbednosti.
U martu, TikTok je uveo vremensko ograničenje vremena korišćenja svoje aplikacije i uveo nova podrazumevana podešavanja za tinejdžerske naloge.
Aplikacija je kao podrazumevano postavila maksimalno vreme za svakog tinejdžera na 60 minuta. Kada tinejdžeri dostignu ovu granicu, od njih se traži da unesu šifru kako bi nastavili da koriste TikTok.
TikTok je dodao da više od 850.000 tinejdžera i njihovih porodica koriste Family Pairing opcije.
SAD ne odustaju od namere da kineske vlasnike izbace iz TikToka