Sberbank zauzima šesto mesto na listi evropskih i 24. mesto na listi svetskih banaka prema Brand Finance, vodećoj nezavisnoj konsultantskoj kompaniji koja se bavi procenom vrednosti brendova i strategije.
Sberbank je poboljšala svoju poziciju sa 35. na 24. mesto.
Sberbank je jedini ruski brend koji se našao na listi Top 100 rangiranih banaka i jedini ruski bankarski brend među Top 500 globalnih finansijskih brendova. Tokom 2016. godine vrednost Sberbank brenda porasla je za 33% na 9,1 milijardu dolara.
„Nova realnost je da svet postaje digitalizovan. Želimo da budemo relevantni, da ostanemo na liderskoj poziciji u sektoru i činimo sve što je moguće da to i ostvarimo. Postavili smo sebi ambiciozan cilj – da se transformišemo u tehnološki visoko naprednu kompaniju i radimo na tome. Trudimo se da prenesemo ovu zamisao svima, uključujući naše zaposlene, klijente i investitore“, istakao je Herman Gref predsednik Izvršnog odbora Sberbank.
Dejvid Hejg, osnivač i generalni direktor Global Finance, ovim povodom je izjavio:
„Sberbank je inovativna banka, koja zasniva svoje poslovanje na naprednim tehnologijama. Sberbank gradi tehnološku platformu kako bi proširila svoju geografsku zastupljenost i paletu proizvoda. Ona ima bogato korporativno nasleđe i snažnu reputaciju koje kombinuje sa dinamičnim upravljanjem. Sberbank je brzo razvila snagu i vrednost brenda i očekujemo da će nastaviti taj trend i ojačati u narednim godinama prateći tehnološke transformacije bankarskog i finansijskog sektora“.