Vesti iz sveta

13.02.2017. 15:27

Autor: Nova Ekonomija

Sberbank šesta u Evropi i 24 na svetu na listi Top 100

Sberbank zauzima šesto mesto na listi evropskih i 24. mesto na listi svetskih banaka prema Brand Finance, vodećoj nezavisnoj konsultantskoj kompaniji koja se bavi procenom vrednosti brendova i strategije. 

Sberbank je poboljšala svoju poziciju sa 35. na 24. mesto.

Sberbank je jedini ruski brend koji se našao na listi Top 100 rangiranih banaka i jedini ruski bankarski brend među Top 500 globalnih finansijskih brendova. Tokom 2016. godine vrednost Sberbank brenda porasla je za 33% na 9,1 milijardu dolara.

„Nova realnost je da svet postaje digitalizovan. Želimo da budemo relevantni, da ostanemo na liderskoj poziciji u sektoru i činimo sve što je moguće da to i ostvarimo. Postavili smo sebi ambiciozan cilj – da se transformišemo u tehnološki visoko naprednu kompaniju i radimo na tome. Trudimo se da prenesemo ovu zamisao svima, uključujući naše zaposlene, klijente i investitore“, istakao je Herman Gref predsednik Izvršnog odbora Sberbank.

Dejvid Hejg, osnivač i generalni direktor Global Finance, ovim povodom je izjavio: 

„Sberbank je inovativna banka, koja zasniva svoje poslovanje na naprednim tehnologijama. Sberbank gradi tehnološku platformu kako bi proširila svoju geografsku zastupljenost i paletu proizvoda. Ona ima bogato korporativno nasleđe i snažnu reputaciju koje kombinuje sa dinamičnim upravljanjem. Sberbank je brzo razvila snagu i vrednost brenda i očekujemo da će nastaviti taj trend i ojačati u narednim godinama prateći tehnološke transformacije bankarskog i finansijskog sektora“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.