U tunelu „Sozina“, na železničkoj pruzi Bar-Beograd, završena je rekonstrukcija u dužini od 6.712 metara.
Time je omogućeno da vozovi saobraćaju brže i bezbednije, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja i pomorstva Crne Gore.
Na svečanosti povodom završetka rekonstrukcije pruge na deonici Virpazar – Sutomore u tunelu Sozina, Herman Špic, šef sektora za saradnju u Delegaciji Evropske unije u Crnoj Gori objasnio je da uložena sredstva u rekonstrukciju, u iznosu od 4,3 miliona evra, vraćaju železnicu na njene projektovane standarde, vozovi će ići brže i bezbednije, prenosi RTCG.
„Štaviše, budući da je ovaj sektor na liniji Beograd-Podgorica-Bar, on je veoma bitan za prekograničnu saradnju i doprinosi boljoj povezanosti zemalja Zapadnog Balkana. Dobra putna mreža omogućava lakše brisanje granica između zemalja,“ naglasio je Špic.
Sektor saobraćaja u Crnoj Gori, zajedno sa sektorom životne sredine prednjači u broju projekata koji su finansirani kroz dostupne IPA fondove, kazao je ministar saobraćaja i pomorstva Osman Nurković.
Generalna direktorka za evropske fondove u Ministarstvu evropskih poslova Ivana Glišević Đurović je poručila da proces pristupanja EU donosi koristi celom crnogorskom društvu, a da su najkonkretniji efekti vidljivi upravo kroz sprovođenje važnih infrastrukturnih projekata koje bespovratnom podrškom finansira Evropska unija.