Svet

18.10.2023. 14:41

Saopštenje

Autor: Nova ekonomija

Većina nemačkih kompanija se slaže: Ista produktivnost i kod kuće i u kancelariji

Foto: Nova ekonomija

Svet

18.10.2023. 14:41

Većina nemačkih kompanija očekuje da će produktivnost ostati ista ako se njihovi zaposleni vrate iz kućnih u „obične“ kancelarije. Preko 60 odsto veruje da radnici kod kuće rade istim tempom, 31,6 odsto smatra da će se produktivnost povećati sa punim korišćenjem kancelarije, dok samo 8,3 odsto predviđa da bi zaposleni tada radili manje, objavio je Ifo Institute.

Rezultati su slični u mnogim industrijama. Izuzetak je tekstilna industrija, gde 54,3 odsto ispitanika očekuje veću produktivnost u kancelariji, štamparska industrija (48,4 odsto) i proizvođači automobila očekuju povećanje produktivnosti iz kancelarije 43,2 odsto.

Nešto manje od polovine kompanija koje predviđaju pad produktivnosti ako se radnici u potpunosti vrate u kancelariju navode potencijalne gubitke produktivnosti od pet do deset odsto, dok gotovo jedna trećina očekuje gubitke od deset do 20 odsto.

Glavni razlozi za to su fleksibilnije raspoređivanje radnog vremena kada se radi od kuće (68,9 odsto), manje ometanja (64,5 odsto), povećano zadovoljstvo poslom (64 odsto) i bolja ravnoteža između posla i privatnog života (59,5 odsto).

Više od jedne trećine (39 odsto) onih kompanija koje veruju da će potpuni povratak u kancelariju dovesti do povećanja produktivnosti očekuju da će taj dobitak biti između 10 i 20 odsto, a nešto manje njih očekuje povećanje produktivnosti od oko pet do 10 odsto.

Povećanje produktvnosti očekuju zbog efikasnije koordinacije i komunikacije (87 odsto), više razmene znanja (77 odsto) i manje ometanja (53,1 odsto), a 51,8 odsto kaže da misli da je timovima lakše upravljati u kancelariji, pokazuje istraživanje Iof-a.

Oko 90 odsto nemačkih kompanija teško dolazi do kvalifikovanih radnika

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.