Kompanija Visa objavila je imenovanje Tareka Abdala za višeg potpredsednika i glavnog direktora marketinga za Centralnu i Istočnu Evropu, Bliski istok i Afriku (CEMEA). Tarek je ovu funkciju počeo da obavlja 2. maja u Dubaiju.
Predvođen Frankom Kuperom III, globalnim direktorom marketinga u kompaniji Visa, Tarek će raditi na proširenju i uvećanju njenog prisustva širom CEMEA regiona, i to kroz promociju Visa proizvoda, usluga i rešenja, pomažući jačanje brenda kroz kampanje i aktivacije, i donoseći vrednost putem globalnih sponzorstava.
“Tarek se pridružuje kompaniji Visa u vrlo uzbudljivom trenutku, kada su klijenti angažovaniji nego ikad i povezani sa nama, kao brendom i suštinskim provajderom usluga, koji omogućava i osnažuje njihov svakodnevni život i poslovanje“, rekao je Endru Tore, regionalni predsednik kompanije Visa za CEMEA region.
Tarek donosi bogato iskustvo stečeno tokom više od dve decenije, na poziciji generalnog direktora TikTok-a za Bliski istok, Afriku i Južnu Aziju, tokom koje je uspešno vodio timove u devet regionalnih kancelarija, obezbeđujući rast korisnika, profitabilnost i ciljeve komercijalizacije platforme dinamičnom mešavinom sadržaja, marketinga i partnerstava.
Pre toga, Tarek je 10 godina radio u Google kompaniji, dospevši do uloge regionalnog direktora marketinga, a vodeći timove na tržištima u razvoju u Evropi, na Bliskom istoku i u Africi.
“Srećan sam što se pridružujem kompaniji Visa, svetskom lideru digitalnih plaćanja i jednom od brendova sa najviše poverenja“, rekao je Tarek, “Radujem se što ću učestvovati u ostvarenju ciljeva kompanije i podržati sve ljude da na najbolji način plate i budu plaćeni”.
Tarek ima MBA diplomu Sheffield Business škole, postdiplomske studije završio je na International Advertising Association i poseduje diplomu sa najvišim odlikama Američkog Univerziteta u Kairu. Oženjen je, otac dvoje dece, strastveni je čitalac, putnik i ljubitelj moto trka.