Adacta AdInsure poslovno-informacioni sistem jedno je od najpoželjnijih poslovnih softverskih rešenja za osiguravajuće kompanije na tržištu EMEA regiona, pokazuju procene nezavisnih internacionalnih analiza.
Renomirana istraživačko-konsultantska kuća Celent u svojoj globalnoj analizi sistema za upravljanje izdavanjem polisa osiguranja (PAS) već drugu godinu za redom visoko rangira AdInsure, ocenjujući ga kao „savremeno i atraktivno rešenje koje klijenti i korisnici izuzetno cene“. Ovo priznanje tržišta i nezavisne stručne analize nedavno je potvrdio i poslovni magazin Insurance CIO Outlook, koji je AdInsure uvrstio u TOP 10 globalnih sistema u pomenutoj kategoriji softverskih rešenja.
Celent-ovi izveštaji već punu deceniju služe kao vodič osiguravajućim kompanijama pri oceni i izboru rešenja za administriranje polisa Policy Administration Solutions – PAS. Celentova standardna metodologija ocenjivanja obuhvata kriterijume savremenosti tehnologije i nivoa funkcionalnosti, kao i ispitivanja korisničke baze i nivoa korisničke podrške direktnim anketiranjem klijenata.
Adactin AdInsure je u najnovijem Celent izveštaju ocenjen modernim rešenjem na osnovu napredne tehnologije, podržanim funkcionalnostima i mogućnostima ovog sistema.
U izveštaju EMEA Policy Administration Solutions Celent posebno ističe da Adacta nudi snažan i moderan sistem za administriranje polisa u rešenju AdInsure, koji je ove godine dobio izuzetne ocene i povratne reakcije klijenata, i napominje podobnost rešenja kako za korišćenje u kompleksnim okruženjima većih organizacija, tako i u manjim osiguravajućim kućama.
Ukupno 19 osiguravajućih kompanija u 9 zemalja koristi Adactina specijalizovana poslovna rešenja za ovu industriju u svom poslovanju. Globalno prepoznavanje kvaliteta AdInsure sistema upotpunjuje ekspertiza koju Adacta neprestano razvija i obogaćuje u domenu rešenja za upravljanje odnosima sa klijentima i poslovnu analitiku i izveštavanje CRM i BI sistemi.
„AdInsure.BI je najnovije rešenje u AdInsure familiji poslovnih softverskih rešenja, nastalo spojem Adactinog znanja u oblasti osiguranja i vrhunske BI platforme“, objasnio je ovim povodom Matjaž Fajfar, direktor kompanije Adacta Srbija.
On je naveo a je AdInsure.CRM rešenje, sa druge strane, trenutno najaktuelniji alat za informaciono povezivanje i sinergetsko vođenje prodaje, marketinga i usluga za klijente u oblasti osiguranja.
„U Srbiji ga koriste vodeće osiguravajuće kuće Axa osiguranje i DDOR Novi Sad, a uz značajna ulaganja Adacte u istraživanje i razvoj, nove implementacije započete su tokom protekle i ove godine u Centralnoj i istočnoj Evropi i Rusiji. Drago nam je što AdInsure postaje globalno prepoznatljiv brend u industriji osiguranja, a dalju ekspanziju svog rešenja nastavićemo uz pomoć Razvojnog centra u Beogradu i oformljene AdInsure partnerske mreže u širem regionu“, rekao je Matjaž Fajfar.
Ispadne da su kamere po ulicama najvaznije,a ustvari nista neznace kada je u pitanju zastita gradjana.A policija I komunalna policija se zavukla u kancelariju piju kafu I igraju igrice!!!