Srbija

07.12.2023. 13:38

AIK Banka

Autor: Nova ekonomija

AIK Banka dobitnik dva međunarodna priznanja

Foto: AIK Banka

Srbija

07.12.2023. 13:38

Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima i stalnom unapređenju kvaliteta svojih usluga, AIK Banka je još jednu godinu za redom osvojila prestižno međunarodno priznanje za Najbolju komercijalnu banku i Najbolju bankarsku grupaciju u Srbiji za 2023. godinu, koje već tradicionalno dodeljuje renomirani ekonomski magazin – International Banker.

Ova dva značajna priznanja samo su još jedna potvrda uspešnog poslovnog pristupa AIK Banke, koji je ovoj domaćoj finansijskoj instituciji omogućio ne samo stabilnost i izuzetnu pouzdanost u poslovanju, već i stalno širenje, jačanje i razvoj. AIK Banka je za manje od dve godine akvizirala dve značajne banke u Srbiji – najpre Sberbank, a zatim i Eurobank Direktnu, što još jednom ukazuje na veliku posvećenost strategiji daljeg rasta i razvoja.

AIK Banka će i u narednom periodu nastaviti da neguje odgovoran pristup poslovanju i stabilan rast na održivoj osnovi, podržavajući profesionalni razvoj zaposlenih, lokalnu sredinu i zajednicu u kojoj posluje. Banka će nastaviti da neprestano inovira svoje proizvode i usluge, nudeći klijentima još modernije korisničko iskustvo, ali i pružajući stalnu podršku najranjivijim kategorijama stanovništva.

                                    

AIK Banka je univerzalna komercijalna banka koja je već godinama prepoznata kao lider na domaćem, ali i regionalnom tržištu, što je upravo kvalitet koji su stručnjaci International Banker magazina još jednom potvrdili. Iako je primarno fokusirana na digitalno bankarstvo i korišćenje tehnologije u svrhu pružanja što bolje usluge, AIK Banka se nije odrekla ni direktnog rada sa klijentima u filijalama, kao i tradicionalnih bankarskih proizvoda i usluga.

Široka mreža filijala i preko 1.000 zaposlenih koji su u svakom trenutku spremni da odgovore na potrebe i zahteve klijenata samo su dodatno osnažene izvrsnom digitalnom ponudom koja je klijentima omogućila komfor i konstantnu dostupnost. Održivost poslovanja i zadovoljstvo klijenata su osnovni postulati na kojima je zasnovana poslovna strategija Banke, ali i temelj na kom će Banka nastaviti da gradi svoju poslovanje i uspeh u godinama koje dolaze.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.