Srbija

22.03.2017. 13:37

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Aleksandar Vučić se ubedljivo najviše pojavljuje na svim TV kanalima

Srbija

22.03.2017. 13:37

Predsednički kandidat Aleksandar Vučić, prema rezultatima monitoringa Novosadske novinarske škole, dobio je za svoju predizbornu promociju najviše sekundi na oba javna servisa Srbije, dok je na Televiziji Pink govorio više od 11.000 sekundi.

Podaci o dužini izjava predsedničkih kandidata u Dnevniku 2 Radio-televizije Srbije (RTS), sakupljeni od 9. do 20. marta, pokazali su da je Vučić u toj emisiji govorio 1.438 sekundi, dok je sledeći rangirani Saša Radulović sa 198 sekundi.

Podaci iz istog perioda, koji se odnose na Dnevnik Radio-televizije Vojvodine, Vučića takođe stavljaju u vodeću poziciju sa ukupno 647 sekundi, na toj televiziji drugi je Vojislav Šešelj sa 161 sekundom za svoje predstavljanje, dok je treći Saša Janković sa 125 sekundi predizbornog programa.

Situacija se dramatično menja kod monitoringa programa televizije Pink, gde je Vučić govorio 11.747 sekundi, dok su od ostalih kandidata u programu manje od 100 sekundi dobili još i Šešelj, Janković i Miroslav Parović.

Televizija N1 pokazala je najizbalansiraniji program, ali i u ovom programu Vučić ima vodeću poziciju sa 851 sekundom, dok je odmah iza njega Janković sa 442 sekundi u dužini izjava.

„Da su televizijske sekunde isto što i glasovi na izborima, RTV bi u drugi krug poslala Vučića i Šešelja, RTS Vučića i Radulovića, a televizija N1 Vučića i Jankovića, a na televiziji Pink ne bi bilo drugog kruga, Vučić bi imao 99,17 odsto glasova“, objasnili su u Novosadskoj novinarskoj školi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.