Vesti iz zemlje

02.06.2021. 15:52

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Američki gejming gigant kupio Nordeus za 378 miliona dolara

Take-Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u indsutriji video igara, kupila je domaću softversku kompaniju Nordeus za 378 miliona dolara, navodi se u saopštenju. Dogovor podrazumeva tranaskciju od 225 miliona dolara u kešu, kao...

Foto: Nordeus

Take-Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u indsutriji video igara, kupila je domaću softversku kompaniju Nordeus za 378 miliona dolara, navodi se u saopštenju. Dogovor podrazumeva tranaskciju od 225 miliona dolara u kešu, kao i 90 miliona dolara u novoemitovanim akcijama kompanije Take-Two.

Osnivači Nordeusa dobijaju novac i akcije, ali će i nastaviti i da vode kompaniju. Pored toga, sporazum podrazumeva da će se naknada računati ako Nordeus postigne EBITDA (profit pre nego što se oduzme kamata, porez na dobit i amortizacija) po unapred propisanim pragovima tokom svake od prve dve godine od akvizicije.

Preuzimanje kompanije Nordeus je deo strategije Take-Two koja želi da ojača segment mobilnog gejminga, nakon akvizicija kompanija Social Point i Plaidots koje su se desile 2017. godine.

Take-Two je jedna od tri najveće američke gejming kompanije, poznate po naslovima „Grand Theft Auto“, „Civilization“, „BioShock“ i posebno „NBA 2K“.

Osnovana 2010. godine, Nordeus je kompanija za mobilne igrice, najpoznatija po Top Eleven, najuspešnijem svetskom „fudbalskom menadžeru“ na svetu, koji trenutno ima preko 240 miliona registrovanih korisnika.

Top Eleven pruža igračima platformu na kojoj upravljaju sopstvenim fudbalskim klubovima, istovremeno ih vodeći kroz svakodnevna takmičenja sa globalnom zajednicom.

Nordeus vode njegovi suosnivači, Branko Milutinović (izvršni direktor), Milan Jovović (generalni direktor), Ivan Stojisavljević (tehnički direktor) i Tomislav Mihajlović (generalni direktor), koji će i dalje nadgledati približno 180 zaposlenih u studijima nakon akvizicije.

Američke investicije veće nego što pokazuje statistika
Više od trećine srpskih startapa okrenuto američkom tržištu

„Tokom poslednje decenije, Top Eleven je povećao svoju publiku, prihod i profitabilnost kroz Nordeus-ovo uvođenje live-operacija i stalnih inovacija, koja nastavlja da prilači potrošače. Takođe je neverovatno uzbudljivo za Take-Two da širi svoje poslovanje u živopisnom, lepom grad kao što je Beograd. (Baza) lokalnih naučnih i inženjerskih talenta u Srbiji je (odličan), a kvalitet Nordeus tima svedoči o tome“, rekao je 

„Već više od jedne decenije, ‘Top Eleven’ povećava svoju globalnu publiku i uspeh, jer Nordeus stalno uvodi unapređenja i inovacije i kontinuirano privlače igrače širom sveta. Takođe je neverovatno uzbudljivo za Take-Two što širimo svoje poslovanje u Srbiji i tako živopisnom, lepom gradu kao što je Beograd. Talenti za nauku i inženjerstvo u Srbiji su na svetskom nivou, a kvalitet Nordeusovog tima svedoči o tome“, rekao je Mihael Voroš, izvršni potpredsednik i šef Odseka za strategije i nezavisno izdavaštvo kompanije „Take-Two“

Branko Miluntinović, izvršni direktor i suosnivač Nordeusa ocenio je da je ova akvizicija sjajna vest za Srbiju, Beograd i našu tehnološku zajednicu,

„To (je) potvrda uticaja koji možemo da imamo globalno kao kreatori i poslovni lideri iz Srbije. U partnerstvu sa kompanijom Take-Two, bićemo još snažniji da se takmičimo na globalnom nivou, posebno na tržištima poput SAD-a i Kine… Uzbuđeni smo što i naše proizvode i naš rad podižemo sa njima na viši nivo, dok nastavljamo sa ciljem da Srbiju postavimo na globalnu mapu igara“, rekao je Milutinović.

Američki investitori imaju iste zahteve kao i domaći

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.