Aleksandar Antić je rekao da je aražman koji je država napravila sa Etihadom čvrsta garancija kvaliteta i pozicioniranja Er Srbije kao regionalnog lidera.
„Kad kažem regionalnog lidera mislim, pre svega, na kompaniju koja će skupljati putnike iz svih regionalnih centara i prevoziti ih po celom evromediteranu“, naveo je ministar saobraćaja
Er Srbija je zvanično počela sa radom kao nacionalni avioprevoznik Srbije 26. oktobra 2013. godine, uspostavljanjem linije Beograd – Abu Dabi.
Er Srbija će, rekao je Antić, zajedno sa partnerima iz Etihada obezbediti najbolje transfere i tarife i za letove na interkontinetalnim destinacijama prema Severnoj Americi, Australiji, Dalekom Istoku… preko partnerskih kompanija Etihada.
„To je velika šansa ne samo za Er Srbiju već i za našu državu“, istakao je Antić dodajući da je dobar saobraćaj ključan preduslov za dolazak ozbiljnih investiora u Srbiju
Nove investicije će doprineti zapošljavanju i boljem standardu građana, dodao je Antić.
Er Srbija opslužuje oko 30 destinacija u Evropi i na Mediteranu, sa matičnog begradskog aerodroma Nikola Tesla, u putničkom i teretnom saobraćaju. Er Srbija nudi i duge i prekookeanske letove do Azije, Australije i američkog kontinenta sa „kod šer“ partnerima i kompanijom Etihad.
Nacionalna aviokompanija Srbije trenutno ima flotu od 10 uskotrupnih i 4 turboprop aviona, naručila je i kupovinu 10 aviona erbas A320 neo koji koštaju ukupno milijardu dolara. Ti avioni će biti isporučeni između 2018. i 2020. godine. Do tada će postojeća flota biti zamenjena sa ukupno osam aviona A319 i dva A320, koji se uzimaju na lizing.
Najbolje opisuje Srbiju: Biblija.
Čitaš, i krstiš se.
neshavuc@gmail.com