Vesti iz zemlje

31.08.2020. 11:05

exyuaviation.com

Autor: Nova Ekonomija

Avio-prevoznici iz regiona odlažu razvoj svojih flota

Avio-prevoznici iz bivše Jugoslavije izmeniće planove razvoja svojih flota usled pandemije koronavirusa koja traje, pretežno otkazujući nabavku novih letilica, prenosi portal EX-YU Aviation.Er Srbija je tako vratila Airbus A320 i j...

Foto: Pixabay

Avio-prevoznici iz bivše Jugoslavije izmeniće planove razvoja svojih flota usled pandemije koronavirusa koja traje, pretežno otkazujući nabavku novih letilica, prenosi portal EX-YU Aviation.

Er Srbija je tako vratila Airbus A320 i jedan ATR72 vlasnicima, nakon što je istekao ugovor o zakupu sa tom kompanijom.

Dva vazduhoplova nedavno ugašenog Adria ervejza A319, za koja se prvobitno očekivalo da se pridruže floti srpskog avio-prevoznika na početku letnje sezone 2020. godine, su i dalje u Tuluzu i čekaju isporuku.

Jedan od preostala tri aviona Boeing 737-300 u floti Er Srbije, koji su zapravo najstariji mlazni avioni tog tipa u Evropi, nisu u funkciji od početka pandemije i verovatno se neće ni vratiti u službu.

Vlada Srbije ranije je u međuvremenu više puta signalizirala da je „pravo vreme za nabavku aviona za (Er Srbiju)“. 

Kroješa erlajns (Croatia Airlines) će uskoro započeti pregovore o otkazivanju nabavke četiri Airbusa A320neos, koji su trebali da budu isporučeni 2022. i 2023. godine.

Na osnovu petogodišnjeg plana razvoja kompanije, prevoznik sada planira popunu svoje flote sredinom godine, tarijim modelima aviona A319 i A320, kao i izmenu kratkoročnih i dugoročnim zakupima aviona.

Ove godine Croatia Airlines otkazala je planirani sezonski letnji zakup jednog aviona CRJ1000 od kompanije Air Nostrum, kao i planirani dugoročni zakup turbopropelerca Dash 8 K400, kojim je prethodno upravljala Austrian Airlines.

U maju je Croatia Airlines-u isporučen novi avion Airbus A319, jer je ugovor za mlazni avion već bio potpisan i bilo ga je nemoguće raskinuti.

Tokom vikenda, FlyBosnia je povukla iz upotrebe svoj jedini avion, Airbus A319.

Avion je prebačen iz Sarajeva do aerodroma Marana preko Reikjavika i Bangora, a dijelom je izdvojen.

FlyBosnia će se sada isključivo oslanjati na opremu i posadu pod takozvanim „mokrim lizingom“, odnosno kratkoročno iznajmljenim letelicama.

Hrvatski prevoznik Trade Air kupuje svoj četvrti avion, Airbus A320.

TIm mlaznjakom, starim šesnaest godina, formalno je upravljala kompanija Air Malta, a pridružiće se dva druga A320 i jedan Fokker 100 u toku naredne nedelje.

Hrvatski prevoznik Trade Air, koji obavlja letove javnih usluga i ACMI-je, kao i čarter letove iz Ljubljane, kupuje svoj četvrti avion, Airbus A320. Mlaznikom, starim šesnaest godina, formalno je upravljala kompanija Air Malta. Pridružiće se dva druga aviona A320 i jedan Fokker 100 mlaz u toku naredne nedelje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.