Srbija

20.08.2024. 13:55

Saopštenje

Autor: Nova ekonomija

Bambi uprkos požaru nastavlja sa proizvodnjom i daljim ulaganjima u izgradnju fabrike

Foto: Bambi

Srbija

20.08.2024. 13:55

Radovi na sanaciji i obnovi proizvodnih linija oštećenih u požaru, koji je krajem juna izbio u Bambijevoj fabrici, uveliko su u toku, a kompanija najavljuje i investiranje u izgradnju i proširenje kapaciteta u ovoj požarevačkoj fabrici. Uprkos novonastaloj situaciji sva radna mesta u kompaniji ostaće u potpunosti sigurna, ali će zbog štete uzrokovane požarom dinamika proizvodnje biti prilagođena raspoloživim kapacitetima, navodi se u saopštenju koncerna.

Zbog toga se može očekivati da Plazma i pojedini brendovi u određenim pakovanjima neće kontinuirano biti dostupni na svim prodajnim mestima i na svim tržištima.

„Za nas je najvažnije da niko od zaposlenih i ljudi koji su učestvovali u gašenju požara nisu povređeni. Naši timovi uveliko rade na reorganizaciji planova poslovanja, kako bismo se što pre vratili svakodnevnim poslovnim rutinama. Neizmerno sam zahvalan svim kolegama koje su pokazale neverovatan trud, zalaganje, i spremnost da se prilagode situaciji. Posebno smo ponosni na činjenicu da će sva radna mesta u kompaniji Bambi tokom trajanja ove situacije biti u potpunosti bezbedna. Agilnost i posvećenost zaposlenih ključni su u ovom izazovnom periodu, kako bismo našim vernim potrošačima nastavili da nudimo njihove omiljene brendove”, istakao je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.

Iako je u rad pušten proizvodni pogon koji nije bio zahvaćen požarom, deo proizvodnih linija moraće da se obnovi kako bi proizvodnja mogla da se nastavi u punom kapacitetu.

„Trenutno radimo na prioritizaciji portfolija i u skladu sa kapacitetima proizvodnih linija, menjaće se i struktura portfolija, kao i dostupnost proizvoda. Bambi svakako nastavlja da plasira svoje proizvode na tržište, ali možemo očekivati da u određenom periodu ispred nas Plazma i pojedini brendovi neće uvek biti dostupni na svim prodajnim mestima i na svim tržištima. Svi znamo da je Plazma mnogo više od keksa, to je ukus koji je obeležio odrastanja mnogih generacija. Zato su i naši napori usmereni ka tome da pronađemo optimalna rešenja kako bismo se što pre vratili uobičajenom poslovanju, te molimo sve naše verne potrošače, kupce i partnere za razumevanje i mrvicu strpljenja”, rekao je Stajković.

Kompanija Bambi je pre pet godina postala deo Coca-Cola HBC grupe i kako ističu posebno im znači što u svemu ovome nisu sami.

„Novonastale okolnosti u potpunosti su izmenile poslovnu dinamiku naše kompanije, ali i ubrzale naše razvojne planove. U ovakvoj situaciji za nas je izuzetno značajno što iza nas stoji jedan veliki sistem kao što je Coca-Cola HBC. Uz ogromnu podršku i ekspertizu kolega iz grupe, mi investiramo u izgradnju, obnovu i proširenje kapaciteta, kao i pronalaženje načina da što pre nastavimo da proizvodimo sve naše proizvode punim kapacitetom. Upravo zato ćemo u pomenutu obnovu da investiramo još više od prvobitnog plana, u skladu sa najvišim mogućim standardima“, zaključio je generalni direktor kompanije Bambi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentari(2)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.