Banke u Srbiji uputile su ovih dana svojim klijentima poruke sa apelom da za dnevne bankarske potrebe koriste digitalne usluge.
Raiffaisen banka Srbija poslala je jutros mejl sa informacijm da su u svim njihovim filijalama higijenske mere podigli na najviši mogući nivo.
Međutim, upozoravaju da je u okolnostima povećanog zdravstvenog rizika za klijente i zaposlene, jedna od najboljih preventivnih mera da što manje dolazimo u kontakt sa drugim ljudima.
Banka takođe poziva na korišćenje digitalnih usluga mobilnog i elektronskog bankarstva.
OTP banka je klijentima poslala 10 saveta za korišćenje beskontaktnih i digitalnih servisa.
„Naše ekspoziture do daljeg ostaju otvorene uz ograničen broj osoba koje mogu biti u ekspozituri u istom trenutku. Verujemo da zajedničkim odgovornim ponašanjem doprinosimo očuvanju svog zdravlja i zdravlja svih ljudi oko nas“, navodi se u poruci uz napomenu da se klijenti za sve informacije mogu javiti na Kontakt centar banke.
Banka Inteza takođe preporučuje da umesto posete ekspozituri, bankarske transakcije obavljate iz svoje kuće, da koristite bankomate i platne kartice, po mogućstvu bezkontaktno plaćanje.
„Ukoliko čekate u redu u ekspozituri, držite minimalno rastojanje od 1m u odnosu na ostale klijente i zaposlene“, eksplicitno se navodi u poruci koju su dobili klijenti ove banke.