Grad Beograd spreman je da izdvoji još 87 miliona dinara za promociju javnog prevoza, te je raspisao javnu nabavku za „medijski plasman i izradu vizuala za javni prevoz“.
„Procenjuje se da bi realizacija ove kampanje doprinela značajnom povećanju prihoda od prodaje karata u javnom prevozu, čime bi se omogućila sredstva za unapređenje kvaliteta usluge javnog prevoza“, piše u projektnom zadatku.
Кampanja treba da bude usmerena na promenu stavova, navika i ponašanja korisnika javnog prevoza, odnosno potrebno je osmisliti koncept usmeren ka edukaciji korisnika javnog prevoza, odgovornom ponašanju svih učesnika u saobraćaju i „promeni navika u vidu plaćanja javnog prevoza“.
Izrada vizuala podrazumeva izradu video spotova za TV oglašavanje (jedan komad), izradu vizuala za oglašavanje na bilbordima i stajalištima (jedan komad) i izradu vizuala za oglašavanje na internetu (jedan komad).
Aktivnosti medijskog plasmana obuhvataju oglašavanje na TV sa nacionalnim frekvencijama u prajm tajmu (28 dana), oglašavanje na bilbordima i stajalištima (14 dana), oglašavanje na internetu i društvenim mrežama (30 dana).
Za promociju javnog prevoza Beograd planira da potroši 75 miliona dinaraSekretarijat navodi da se na ovu kampanju odlučio kako bi se „povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu“.
Od privrednog subjekta se traži da je u poslednje dve finansijske godine (2020. i 2021.) ostvario ukupni prihod u zbirnom iznosu od najmanje 175 miliona dinara.
Uslov je i da je ponuđač u poslednje tri godine uspešno izradio minimum tri spota i vizuale za prateće promo materijale (iz oblasti koja je predmet javne nabavke) pojedinačne vrednosti od minimum 4,5 miliona dinara ( sa PDV-om).
Delje je potrebno da je realizovao usluge medijskog plasmana (kod medijske kuće ili direktno mediju) ukupne vrednosti ne manje od 45 miliona dinara (sa PDV-om), od kojih su tri usluge medijskog plasmana za javni sektor.
Rok za podnošenje ponuda je 10. jun.
Okvirni sporazum će biti zaključen sa jednim ponuđačem na period do utroška sredstava, a najduže dve godine.
Grad Beograd izdvaja 90 miliona dinara za reklamiranje gradskog prevozaPrethodno je, krajem aprila, Sekretarijat za javni prevoz oglasio tender za multimedijalnu promociju korišćenja i unapređenja sistema javnog prevoza putnika (izradu filmova, štampanog materijala i inovativnog tehnološkog rešenja) za šta je namenio 75 miliona dinara.
Promocijom prevoza kroz „edukativni, kulturni i istorijski sadržaj“ građani Beograda treba da se motivišu na korišćenje javnog prevoza, pisalo je u tenderskoj dokumentaciji.
Nova pravila: O javnom gradskom prevozu više nećemo moći da čujemo ništa loše?