Kompanija Robert Bosch d.o.o. otvorila je pre dva meseca svoju promotivnu stranicu na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook, saopšteno je iz te kompanije.
Na stranici pod nazivom Bosch Srbija svi zainteresovani moći će da vide najnovije informacije o njihovim proizvodima, pogledaju akcije i kampanje, i upoznaju se sa nizom drugih zanimljivih i poučnih sadržaja.
Da je interesovanje veliko vidi se i po tome što stranica već ima preko 5.000 fanova.
„Bosch Srbija će ovako bolje koordinirati i brže odgovarati na sve upite svojih korisnika. Zajednički učinak će se povećati na zadovoljstvo kompanije i kupaca. Odeljenja Auto-delovi, Električni ručni alati, Termotehnika i Sigurnosni sistemi će se promovisati na našoj društvenoj mreži, ali takođe ćete moći da pronađete novosti iz Bosch IT sveta kao i informacije o prilikama za zaposlenje“, navodi se u saopštenju kompanije.
Kako su rekli, stranica Bosch Srbija pomoćiće u poboljšanju kvaliteta života zbog čega je i njihov slogan: “ Tehnologija za život“.
„Briga o korisnicima je jedna od utemeljenih vrednosti kompanije. Zato Bosch iznova ulaže u otkanjanje prepreka u komunikaciji, gradeći mrežu alata koje osnovu pronalaze u digitalnom pristupu instant razmene informacija. Ulaganje unajpopularniju društvenu mrežu na svetu poboljšava iskustvo korisnika Bosch proizvoda i usluga, istovremeno ih čineci vidljivim na još netaknutom tržištu mlađih generacija koji su i najbrojniji Facebook korisnici“, kažu u Boschu i dodaju da se tako neprekidno oblikuju nove ideje koje postojeće proizvode čine još učinkovitijim, udobnijim, sigurnijim i ekološki podobnijim, dok se istovremeno otvaraju potpuno nove delatnosti unutar kompanije.