Srbija

13.11.2018. 16:29

Beta

Autor: Dmitrij Medvedev

Čadež: Nemačka pomaže Srbiji u razvoju dualnog obrazovanja

Srbija

13.11.2018. 16:29

Predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež izjavio je danas u Berlinu da će Nemačka pomoći Srbiji u razvoju dualnog obrazovanja pružanjem logističke i finansijske podrške.
Čadež, koji s premijerkom Srbije Anom Brnabić učestvuje na 12. Ekonomskom samitu „Zidojče cajtunga“, kazao je da Nemačka pruža Srbiji „sve svoje kapacitete“ za izgradnju sistema dualnog obrazovanja.
„Nemačka pruža sve svoje kapacitete Srbiji kako da izgradimo sopstvene procedure školovanja dece u kompanijama, kako da licenciramo instruktore u kompanijama. Instruktori su zapravo profesori toj deci koja uče na radnom mestu jer nigde neće bolje naučiti da rade taj posao nego tamo gde se on zaista radi na tržištu u kompaniji“, rekao je Čadež.
On je naveo da Nemačka „pre svega obezbedjuje logistiku, znanje i finansijsku podršku“, zajedno s Privrednom komorom Austrije, za razvoj dualnog obrazovanja u Srbiji.
„Već sada u Srbiji ima 4.500 djaka u srednjim stručnim školama u projektu dualnog obrazovanja, što je još uvek pilot projekat. Od septembra kreće nacionalno pokrivanje svih srednjih stručnih škola i očekujemo da dodjemo do broja od 20.000 ili 30.000 učenika, što zahteva ozbiljnu ogranizaciju“, rekao je predsednik PKS.
Čadež je naveo da postoji oko 40 projekata koje PKS realizuje s nemačkim partnerima s nemačkim udruženjem komora, sa Srpsko-nemačkom privrednom komorom i sa komorama nemačkih regiona.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.