Vesti iz zemlje

16.09.2019. 16:38

Coca-Cola

Autor: Nova Ekonomija

COCA-COLA HBC Najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi

Beograd, 16. septembar 2019- Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi.  Maksimalan broj poena u 11 kategorija, kao i veliki pomak u drugih devet, doprineli su ukupnom rezultatu od 90 poena, čime je kompanija osvojila drugo mesto na svetu, saopštila je Coca-Cola.  

„Počastvovani smo i ponosni što je posvećenost naših zaposlenih i partnera održivosti ponovo dovela do ovog priznanja. Međutim, više smo nego svesni da se priča ovde ne završavam jer uvek možemo više. Zato smo toliko okrenuti konstantnom, dugoročnom ostvarivanju svojih ciljeva u oblasti održivosti”, izjavio je Zoran Bogdanović, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC, povodom ovog uspeha.
Najznačajni rezultati u 2018. godini:
Ispunjen naučno zasnovani cilj da se smanji emisija ugljen-dioksida duž lanca vrednosti za 25 odsto (poređenju sa 2010. godinom), i to dve godine pre roka 2020. godine.  To znači da je kompanija eliminisala 1,27 miliona tona ugljen-dioksida iz emisije.
Ostvarena angažovanost zaposlenih od 88 odsto, što je iznad proseka najboljih 100 kompanija na FTSE listi
Na 37 odsto menadžerskih pozicija nalaze se žene, a cilj kompanije je 50 odsto do 2025. godine
98 odsto od ukupno 3,237 miliona evra za nabavke je utrošeno na lokalnom nivou, čime su podržana radna mesta i firme u zemljama u kojima kompanija posluje, dok je lokalnim ekonomija uplaćeno ukupno 328 miliona evra na ime poreza 
Uloženo je 7,9 miliona evra u projekte za zajednicu, od čega više od jedne trećine u vodeći program „Podrška mladima”, čiji cilj je osnaživanje mladih u razvoju poslovnih i ličnih veština 
Smanjena količina vode koja se koristi u proizvodnji u punionicama za 22 odsto 
(u poređenju sa 2010. godinom)
Prikupljeno 45 odsto ambalaže za reciklažu, u odnosu na svu primarnu ambalažu u kojoj kompanija plasira proizvode na tržištima.
Misija održivosti
U septembru 2018. godine kompanija je predstavila nove ciljeve do 2025. godine, u šest glavnih oblasti održivosti: smanjenje emisija, upotreba i upravljanje vodom, „Svet bez otpada”, izvori sastojaka, ishrana i briga o ljudima i zajednicama. Veliki napredak je već ostvaren i kompanija je na dobrom putu da ih ispuni. Rezultati Coca-Cola HBC grupe u oblasti održivosti su prepoznati i na drugim uglednim rang-listama u  sektoru, kao što su CDP Climate Disclosure, MSCI ESG Rating i FTSE4Good Index. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.