Prvi put na domaćem tržištu Coca-Cola je ostvarila saradnju sa lokalnim umetnicima, koji su osmislili šest potpuno unikatnih stilova flašica, pružajući ljubiteljima ovog napitka sasvim novi Coca-Cola doživljaj.
Braća Burazeri, Artez, Linnch, Nikola Mihajlović Kori, Vuk Ćuk i Bratislav Milenković bili su inspirisani čulima koja učestvuju u konzumiranju Coca-Cole kao i svojim ličnim doživljajem najpoznatijeg svetskog brenda.
Ova jedinstvena, ograničena serija Coca-Cola flašica predstavljena je javnosti na velikoj žurci u Dorćol Platz-u pred brojnim umetnicima, dizajnerima, poznatim ličnostima, partnerima i prijateljima kompanije.
Kolekcija je prikazana kroz autentične audio-vizuelne materijale koji su pokazali proces nastanka flašica i rad umetnika koji su bili nadahnuti senzacijama koje se javljaju pri ispijanju čuvenog napitka.
Doživljaj ispijanja Coca-Cole sada je pojačan vizuelnom eksplozijom boja, oblika i poruka optimizma koje su autori prikazali neobičnim kombinacijama elemenata na svakoj od flašica.
Tanja Petrović, marketing menadžer kompanije Coca-Cola rekla je da svaka od dizajniranih flašica dodatno ističe to što se u Coca-Coli uživa svim čulima.
„Coca-Cola je do sada već navikla svoje potrošače na razna iznenađenja ali smo ovoga puta otišli korak dalje stvorivši seriju flašica za kolekcionare, budući da će ljubitelji Coca-Cole moći da zadrže svoju flašicu i nakon ispijanja, te tako postanu vlasnici svojevrsnih umetničkih dela“, rekla je ona.
Ono što će posebno oduševiti ljubitelje Coca-Cole je da novu seriju flašica prati i odgovarajuća kolekcija odevnih predmeta i modnih dodataka poput majica, novčanika, cegera, postera i drugih detalja, a detaljnije informacije o prodaji ovih artikala možete pronaći na www.coca-cola.rs.
Posebna limitirana serija Coca-Cola flašica biće u prodaji ovog leta u odabranim ugostiteljskim objektima širom Srbije. Svi artikli će se prodavati nezavisno od flašica putem internet prodavnice http://www.dechkotzar.com/.