Vesti iz zemlje

04.10.2019. 14:50

Lidl Srbija

Autor: Nova Ekonomija

Crvenom krstu sedam tona hrane od Lidla

Kompanija Lidl Srbija je donirala 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije za pomoć socijalno-ugroženim grupama, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca. Kroz mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podelio u 8 lokalnih zajednica – Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu, navode iz Lidla. 
Ova donacija deo je strategije društveno odgovornog poslovanja Lidla Srbija pod parolom „Na putu prema sutra“ u kome je kompanija do sada već na različite načine doprinela unapređenju uslova života u opštinama u kojima je otvorila svoje prodavnice.   
„Godinu dana poslovanja obeležilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa smo želeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima, čineći ih, na taj način, delom naše zajednice.  Ujedno smo ovom donacijom želeli da damo pozitivan primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija Martina Petrović.
Imajući u vidu stanje ugroženih grupa u ovim sredinama, Crveni krst je donaciju najvećim delom usmerio na ustanove koje unapređuju kvalitet života osoba sa smetnjama u razvoju i korisnike programa narodnih kuhinja. 
Donacija%20kompanije%20Lidl%20Srbija%20Crvenom%20krstu
Foto: Lidl
„Zahvaljujemo Lidlu na ovoj veoma značajnoj donaciji. Donacija od 7 tona hrane kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana izuzetno doprinosi ostvarenju humanitarne misije Crvenog krsta Srbije – olakšati život najranjivijima među nama – porodicama koje često nemaju dovoljno ni za ishranu. Uvereni smo u nastavak uspešne saradnje sa Lidlom Srbija, kao i da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije“, istakao je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, tokom prijema donacije.
Lidl Srbija nastavlja saradnju sa Crvenim krstom Srbije, gde će u narednim mesecima u svojim prodavnicama ljude dobre volje informisati na koji način mogu da se uključe i budu deo njihovih humanitarnih akcija.
„Na putu prema sutra“ 
Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Na putu prema sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.